Celkem:
členů4039
aut751
témat1353
příspěvků19536

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Almera v naftě?
eduard
Příspěvků: 1



22.11.2010 21:02:23
Zdravím pánové. Jsem velký fanda do Japonců. a to právě Nissan.
Nyní mám Ford Escort 1,6 r.v. 96. Ale měl jsem sám od otce Sunny r.v. 1987 1,7d ISUZU a nebýt celkového zestárnutí, motor po výměně, prasklá hlava,... tak bych jezdil s ním pár let více. Otec měl Primeru 2.0D r.v 1992 a nemohl si stěžovat. A teď k mému dotazu. Bydlím v Tišnově (asi 30km SZ od Brna)a jel jsem k večeru přes Kuřim, snad někdo zná.A dohnal jsem auto lahvové barvy a Nissan Almera první model a sedan, hezký krasavec ještě to byl. Samozřejmě fanda do Nissanů, tak jsem si aspoň zadek prohlédl. A nad pravým světlem co to nevidím, Buď nějaký "cvok", ale měl tam stříbrná písmenka "2.0D" . Opakuji Nissany Almera a Primery poznám, podle karosérie a světel i odhadnu rok výroby, ale tohle mne překvapilo. Dělal se někde venku evr. model Almery s dieselem, který dávali do Primery ? Co vím u nás se prodával sedan hlavně s 1.4 benzínem. Fakt divný.Chvíli jsem za ním jel, tak se určitě nepletu. Eda


tom
Příspěvků: 2523



22.11.2010 22:07:37
V Almerách i Primerách je tento Diesel celkem běžný. Nebyl to sice žádný zázrak,ale prý je poměrně spolehlivý. Smolík,že na rozdíl od benzínu má myslím rozvodový řemen.Označení má CD20 .



honzikuh
Příspěvků: 24



23.11.2010 06:35:36
Ano byl to jednoduchý atmosferický diesel, se dvěma hadrovýma rozvodama. Čerpadlo elektronické . Celkem to byl držák . Mechanické problémy žádné


Eksen
Příspěvků: 6



01.05.2011 11:52:42
Pokud vim, tak ten motor je jeden velkej omyl.Nejen že neoplívá kdovíjakou spolehlivostí, ale jěště žere jako tank a o nějákých jízdních výkonech nemusim snad vůbec mluvit...
Vzhledem k váze Almery a velmi povedeným benzíňákům absolutně nechápu proč takovouhle šílenost pořizovat.Klasická 1.4ka udělá daleko lepší službu, bude snad ve všech režimech rychlejší a navíc bude žrát stejně, né-li míň smajl 11


miroslav
Příspěvků: 1



02.11.2011 11:27:14
Eksen.ale kdepak,ten motor je neskutečný držák,pokud s ním někdo nejezdí jako prase.A spotřeba,to jsem se s chutí zasmál.Mám ten vůz 6 let a spotřeba je 5-6 l,maximálka 165 dle navigace.Mám najeto 205 000 km,absolutně bez poruchy.Jen se musí co 90000km měnit dva řemeny.Doriska má ten motor v P 10,najeto 370 000 km bez zásahu.Tyhle motory startují i při -25 st. na první drc,to byl také hlavní důvod,proč jsem ho koupil(bylo to v únoru.)Mockrát jsem v zimě roztahoval i nejmodernější typy dieselu.Jejich majitelé nechápali...


sluník
Příspěvků: 1105



02.11.2011 13:19:53
Jj, Miroslav má pravdu. Doriska ho má naprosto bez problémů, ale známe Dorisku a její nezdolnou péči o auta. smajl 44 Ale je pravda, že na tyto motory jsem taky neslyšela žádná negativa.


tom
Příspěvků: 2523



02.11.2011 19:04:58
Vím,že Primery s tímto motorem jezdí okolo šesti litrů. Vykon sice nic moc,ale se spolehlivostí na tom není o nic hůře,než konkurence.


jozef1974
Příspěvků: 1536



02.11.2011 20:43:05
nafta je do traktoru a kombajnu, pořadne auta jezdi na benzin smajl 32


Bobeš
Příspěvků: 13



02.06.2012 15:25:31
Vím že je to starý téma, ale mám CD17 v pickupu, najeto 320tis km a opravdu je to dobrý motor. Slabý je to ano ale na kouli sem táhl 1500kg a jel..... spotřebu mám cca 6-7L po městě, olej nežere a v zimně opravdu startuje jako v teplech.... To že to má řemen je uplně jedno, je to pár korun.... Mluvím z vlastní zkušenosti, a né že sem někde něco slyšel.... smajl 2


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme