09.10.2015 23:37:39
Historie crossoverů: od myšlenky po lídra ve své třídě
V roce 2002 se projektový tým společnosti Nissan, který zahrnoval 25 zástupců z oddělení plánování produkce, konstrukce, designu a obchodního rozvoje, vydal do technického ústředí značky Nissan v Japonsku za dvanáctiměsíčním projektem, jehož cílem byl vývoj nové generace vozu Nissan Almera. Vůz byl původně zamýšlen tak, že bude o něco větší než předchozí generace, a měl konkurovat vozidlům typu SEAT Altea a Golf Plus.
Zhruba po devíti měsících práce dospěl 13. prosince 2002 tým k rozhodnutí, že nový model není životaschopný a nepřináší inovace, které značka Nissan chtěla nabídnout a na něž byli zákazníci přední automobilky zvyklí.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
www.newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/Media/Media.aspx?mediaid=138012
V roce 2002 se projektový tým společnosti Nissan, který zahrnoval 25 zástupců z oddělení plánování produkce, konstrukce, designu a obchodního rozvoje, vydal do technického ústředí značky Nissan v Japonsku za dvanáctiměsíčním projektem, jehož cílem byl vývoj nové generace vozu Nissan Almera. Vůz byl původně zamýšlen tak, že bude o něco větší než předchozí generace, a měl konkurovat vozidlům typu SEAT Altea a Golf Plus.
Zhruba po devíti měsících práce dospěl 13. prosince 2002 tým k rozhodnutí, že nový model není životaschopný a nepřináší inovace, které značka Nissan chtěla nabídnout a na něž byli zákazníci přední automobilky zvyklí.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
www.newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/Media/Media.aspx?mediaid=138012