27.07.2016 21:59:18
Nissan je první evropskou automobilkou, která prodala vůz přes Twitter
• Společnost Antamotor (dealer Nissan) využila Twitter na prodej crossoveru X-Trail
• Veškerá komunikace se zákazníkem od vytvoření seznamu s požadavky až po dohodnutí podrobností o dodání vozu probíhala prostřednictvím této sociální sítě
• Přístup dealera společnosti Nissan symbolizuje pětibodový Příslib společnosti Nissan a její oddanost inovacím
Nissan se stal první evropskou automobilkou, která prodala vůz výhradně prostřednictvím sociální sítě Twitter.
Od prvního kontaktu s klientem až do chvíle, kdy se rozhodnul pro koupi (jen o šest dní později), probíhala veškerá komunikace mezi významným galicijským dealerem, společností Antamotor, a zákazníkem Raulem Escolanem elektronicky na sociální síti
• Společnost Antamotor (dealer Nissan) využila Twitter na prodej crossoveru X-Trail
• Veškerá komunikace se zákazníkem od vytvoření seznamu s požadavky až po dohodnutí podrobností o dodání vozu probíhala prostřednictvím této sociální sítě
• Přístup dealera společnosti Nissan symbolizuje pětibodový Příslib společnosti Nissan a její oddanost inovacím
Nissan se stal první evropskou automobilkou, která prodala vůz výhradně prostřednictvím sociální sítě Twitter.
Od prvního kontaktu s klientem až do chvíle, kdy se rozhodnul pro koupi (jen o šest dní později), probíhala veškerá komunikace mezi významným galicijským dealerem, společností Antamotor, a zákazníkem Raulem Escolanem elektronicky na sociální síti