09.10.2015 23:38:06
Nissan nejrychleji rostoucí automobilovou značkou
• Nissan se dle studie organizace Interbrand posunul na 49. místo, a to z 56. místa v loňském roce a 90. místa v roce 2011.
• Hodnota značky Nissan se zvýšila o 19 % na 9,082 miliard dolarů.
Nissan byl zařazen mezi nejcennější světové značky za rok 2015, uvádí studie organizace Interbrand, přední světové poradenské společnosti v oblasti značek. Ve studii Best Global Brands vydané společností Interbrand se Nissan umístil na 49. místě, kam vyskočil z 56. místa v roce 2014 a z 90. místa v roce 2011, kdy se do tohoto žebříčku zapsal poprvé, tehdy s hodnotou značky 3,819 miliardy dolarů. Nissan je v letošní studii nejrychleji rostoucí automobilovou značkou.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
www.newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/Media/Media.aspx?mediaid=138256
• Nissan se dle studie organizace Interbrand posunul na 49. místo, a to z 56. místa v loňském roce a 90. místa v roce 2011.
• Hodnota značky Nissan se zvýšila o 19 % na 9,082 miliard dolarů.
Nissan byl zařazen mezi nejcennější světové značky za rok 2015, uvádí studie organizace Interbrand, přední světové poradenské společnosti v oblasti značek. Ve studii Best Global Brands vydané společností Interbrand se Nissan umístil na 49. místě, kam vyskočil z 56. místa v roce 2014 a z 90. místa v roce 2011, kdy se do tohoto žebříčku zapsal poprvé, tehdy s hodnotou značky 3,819 miliardy dolarů. Nissan je v letošní studii nejrychleji rostoucí automobilovou značkou.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
www.newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/Media/Media.aspx?mediaid=138256