28.06.2016 22:04:32
Nissan v Cannes dokazuje pravdivost přísloví „Mlčeti zlato“
• Nissan prostřednictvím aplikace Facebook Messenger nabídl delegátům festivalu Cannes Lions kyvadlovou přepravu s nulovými emisemi.
• Kyvadlová přeprava ukázala výhody nízké hlučnosti elektromobilů Nissan, které mohou pomoci v boji s rostoucí hlukovou zátěží evropských měst.
• Elektromobily Nissan jsou o 47 dB (A) tišší než limitní hodnota EU ve výši 68 dB (A), která má pro nové osobní vozy platit od roku 2026.
Nissan v roli oficiálního partnera mezinárodního festivalu reklamy Cannes Lions předvedl své technologie pro inteligentní mobilitu a ukazuje, jak mohou jeho inovativní vozy s nulovými emisemi přispět k rozvoji čistší a tišší dopravní sítě budoucnosti.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
www.newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/Media/Media.aspx?mediaid=147527
• Nissan prostřednictvím aplikace Facebook Messenger nabídl delegátům festivalu Cannes Lions kyvadlovou přepravu s nulovými emisemi.
• Kyvadlová přeprava ukázala výhody nízké hlučnosti elektromobilů Nissan, které mohou pomoci v boji s rostoucí hlukovou zátěží evropských měst.
• Elektromobily Nissan jsou o 47 dB (A) tišší než limitní hodnota EU ve výši 68 dB (A), která má pro nové osobní vozy platit od roku 2026.
Nissan v roli oficiálního partnera mezinárodního festivalu reklamy Cannes Lions předvedl své technologie pro inteligentní mobilitu a ukazuje, jak mohou jeho inovativní vozy s nulovými emisemi přispět k rozvoji čistší a tišší dopravní sítě budoucnosti.
Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
www.newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/Media/Media.aspx?mediaid=147527