Celkem:
členů4368
aut785
témat1367
příspěvků19557

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Nissan Europe / Změna v oblasti péče o zákazníky

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Změna v oblasti péče o zákazníky
puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

02.10.2015 22:59:16
Nissan přichází se změnou v oblasti péče o zákazníky, která patří k nejvýznamějším v historii odvětví

• Nissan zavádí po celém kontinentu program Příslib společnosti Nissan
• Základním kamenem nového závazku je větší transparentnost a konkurenceschopné ceny
• Do roku 2018 je plánována modernizace 2500 dealerství - u 450 z nich bude dokončena do března 2016
• Nová podoba dealerství Nissan přináší rostoucí spokojenost zákazníků a objem prodeje

Rolle, Švýcarsko, 1. října 2015 - Společnost Nissan dnes oznámila novou evropskou iniciativu v oblasti péče o zákazníky, která by měla patřit k nejkomplexnějším programům v historii automobilovém průmyslu. Jádrem programu bude nový Příslib společnosti Nissan, který zajistí jednotné poskytování služeb po celé Evropě a přinese rozsáhlou modernizaci dealerství. Ta by se měla týkat 2 500 lokalit. Hnacím motorem této iniciativy je snaha znovu se zaměřit na zákazníka coby středobod všech aktivit společnosti Nissan, a to zejména v době, kdy toto odvětví prochází nebývalými otřesy.

Ke zhlédnutí zprávy v plném rozsahu a s ní související informace, prosím navštivte:
www.newsroom.nissan-europe.com/cz/cs-cz/Media/Media.aspx?mediaid=138035



Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme