26.09.2010 19:37:22
Už u dvou Miker se mi stalo že buď nešlo vůbec a nebo šlo špatně (malý tlak ) čerpadlo ostřikovače, nezbylo nic jiného než se na to podívat.
Čerpadla ostřikovačů , jak předního tak zadního jsou schovaná za předním nárazníkem na pravé straně. Vedou ke každému 2 vodiče se speciálním konektorem. Dostanete se knim tak že odšroubujete podběh , dále pro dostatek pohodlnosti je lepší odšroubovat nárazník , ale bývá to dosti problém , jelikož šrouby umístěné na krajích nárazníku bývají dost zrezlé a o těch pod přední maskou ani nemluvně . Ty když se utrhnou nezbývá než po sundání nárazníku odšroubovat i nosníky a opravit zavity.
Poté když už se dostanete k čerpadlům je vhodné připravit si nějakou nádobu , odpojit hadičku kterého koli čerpadla a nechat vytéct kapalinu.
Dalo by se to i vyřešit ucpáním díry po čerpadle šroubem ale není to moc pohodlné.
Na opravu , respektivě místo spáleného čerpadla jsem použil nějaké z volva , které mělo dokonce stejně konektory a stačilo tedy připojit , ale jelikož jsem to chtěl mít téměř dokonalé tak jsem ze starého čerpadla odstranil vršek s terminálem konektoru a ten jsem poté připájel na samotné čerpadlo , pak už jen stačí přetáhnout širokou smršťovačkou a nebo omotat elektro páskou aby nešla vlhkost na zapájené kontakty , a hurá s čerpadlem zpět do nádobky. Vyzkoušet aby se předešlo zbytečnému sundávání nárazníku zase.
Na obrázcích je vidět i přidělání přídavného filtru , není to vůbec na škodu . Zde je filtrována kapalina pouze pro přední trysky. je tam dost místa i na druhý filtr.
Pak už jen zase namontovat nárazník , zašroubovat podběh a je hotovo.
Čerpadla ostřikovačů , jak předního tak zadního jsou schovaná za předním nárazníkem na pravé straně. Vedou ke každému 2 vodiče se speciálním konektorem. Dostanete se knim tak že odšroubujete podběh , dále pro dostatek pohodlnosti je lepší odšroubovat nárazník , ale bývá to dosti problém , jelikož šrouby umístěné na krajích nárazníku bývají dost zrezlé a o těch pod přední maskou ani nemluvně . Ty když se utrhnou nezbývá než po sundání nárazníku odšroubovat i nosníky a opravit zavity.
Poté když už se dostanete k čerpadlům je vhodné připravit si nějakou nádobu , odpojit hadičku kterého koli čerpadla a nechat vytéct kapalinu.
Dalo by se to i vyřešit ucpáním díry po čerpadle šroubem ale není to moc pohodlné.
Na opravu , respektivě místo spáleného čerpadla jsem použil nějaké z volva , které mělo dokonce stejně konektory a stačilo tedy připojit , ale jelikož jsem to chtěl mít téměř dokonalé tak jsem ze starého čerpadla odstranil vršek s terminálem konektoru a ten jsem poté připájel na samotné čerpadlo , pak už jen stačí přetáhnout širokou smršťovačkou a nebo omotat elektro páskou aby nešla vlhkost na zapájené kontakty , a hurá s čerpadlem zpět do nádobky. Vyzkoušet aby se předešlo zbytečnému sundávání nárazníku zase.

Na obrázcích je vidět i přidělání přídavného filtru , není to vůbec na škodu . Zde je filtrována kapalina pouze pro přední trysky. je tam dost místa i na druhý filtr.
Pak už jen zase namontovat nárazník , zašroubovat podběh a je hotovo.