no ono to jde ale nepoznam dovod preco menit volnobezne otacky. A kdyz je problem ze to chcipe alebo su otacky na volnobehu prilis nizke tak by som hladal problem niekde inde a cerpadlo by bolo asi jedna z poslednych moznosti v ktorej by som sa vrtal.
mimochodom vies kolko maju byt volnobezne otacky tvojho motora?
neznam naftak s priamim vstrekovanim ktory neklepe su to hrkotalky ako pise turbik, je to blbej zvuk ale neskodnej, kvuli tomu bych to neresil a sel radsi na
Proč chceš vrtat v otáčkách sou nízké ?
Turbik: na všech T2 je to stejné pedál-snimač polohy pedálu-spinač volnoběhu čerpadlo je to stejně složité jako u mně
malinko se mu nechá pomoct na potenciometru ale žádný zázrak od toho nečekej spíš by ses musel napýchnout do ECU a přepsat ecu mapy
jo tááááááák tak na to seu vše je o.k.jen to trochu rezonuje,dnes sem místo toho blbnutí s volnoběhem najel na nájezdy a auto pořádně promazal snad sem něco nevynechal, tak dík za radu
Neplácám prostě tam nebyl,to je celé a ty to víš ale nechcčeš do přiznat,jinak jsem už duraznil,tvé je kvalitnější a spolehlivější !!! to už jsme blboune řešili