27.09.2010 15:46:57
Zdravím ,potřebuji technickou pomoc.
U terránka mě začal zlobit volnoběh a to tak , že se motor skoro neudrží v chodu.třepe se někde kolem 150 až 200 ot
a z vejfuku je cítit benzinovej smrad.Když motor vytočím do otáček tak jede ale jakmile pustím plyn tak skoro chcípne.
Lambda sonda je rok stará, svíčky také tak.Hadičky jsem kontroloval taky se zdají být v pořádku.leze mě tam totiž kuna, tak to bylo první na co jsem koukal.
Na motoru jak je klapka ovládání plynu,je vzadu za váhou vzduchu takový malý pístek který ovládá asi ten volnoběh,tak ten je celej vylezlej a nejde s ním skoro hnout.Je tam taková silná pružina.
Tak to jsou poznatky získané včera odpoledne za 15 minut.
Děkuji za každou radu a pomoc PavelP
Čau, hrabu se ve stejném autě už skoro rok s trošku podobným problémem. Ten "pístek" za váhou vzduchu
by měl být ovládaný chladící směsí a při přetlakování systému by měl uzavřít klapku sání - alespon si myslím.
Tím by mělo dojít k snížení otáček motoru.
Zkus volnoběžný ventil (je na opačné straně rádoby karburátoru než váha vzduchu). Popřípadě dej vědět co to bylo. kamil
Sakra ,sakra, sem jsem to nenapsal a za to se velmi omlouvám.
Příčinou byl zkurvený benzín natankovaný světe div se u pumpy Benzina a.s.Ale na druhou stranu jsem vyměnil svíčky,vyčistil rozdělovač od těch napálenin na kontaktech a vyměnil palivový filtr. Ještě mě zlobily po výměně oleje hydroštosy.Občas se ozvaly a to mě dost štvalo.A tak jsem se obrátil na odborníka z oblasti tribometrie a znovu jsem vyměnil olej ale z použitím výplachu motoru od firmy Lyqui moly ne bo jak se to píše a hydroštosy přestaly klepat.Výsledkem je : nižší spotřeba,tišší běh motoru.
Benzina jsou už stejně rusáci a tak se není čemu divit.
Jojo ale tohle jsem opravdu nečekal,výsledkem je ,že mě přibylo pár šedivejch vlasů a bezesný týden.
PP
Díky, taky beru benzín u společnosti kterou za poslední rok 2x zavřeli - i s vedením.
U terránka mě začal zlobit volnoběh a to tak , že se motor skoro neudrží v chodu.třepe se někde kolem 150 až 200 ot
a z vejfuku je cítit benzinovej smrad.Když motor vytočím do otáček tak jede ale jakmile pustím plyn tak skoro chcípne.
Lambda sonda je rok stará, svíčky také tak.Hadičky jsem kontroloval taky se zdají být v pořádku.leze mě tam totiž kuna, tak to bylo první na co jsem koukal.
Na motoru jak je klapka ovládání plynu,je vzadu za váhou vzduchu takový malý pístek který ovládá asi ten volnoběh,tak ten je celej vylezlej a nejde s ním skoro hnout.Je tam taková silná pružina.
Tak to jsou poznatky získané včera odpoledne za 15 minut.
Děkuji za každou radu a pomoc PavelP
Čau, hrabu se ve stejném autě už skoro rok s trošku podobným problémem. Ten "pístek" za váhou vzduchu
by měl být ovládaný chladící směsí a při přetlakování systému by měl uzavřít klapku sání - alespon si myslím.
Tím by mělo dojít k snížení otáček motoru.
Zkus volnoběžný ventil (je na opačné straně rádoby karburátoru než váha vzduchu). Popřípadě dej vědět co to bylo. kamil
Sakra ,sakra, sem jsem to nenapsal a za to se velmi omlouvám.
Příčinou byl zkurvený benzín natankovaný světe div se u pumpy Benzina a.s.Ale na druhou stranu jsem vyměnil svíčky,vyčistil rozdělovač od těch napálenin na kontaktech a vyměnil palivový filtr. Ještě mě zlobily po výměně oleje hydroštosy.Občas se ozvaly a to mě dost štvalo.A tak jsem se obrátil na odborníka z oblasti tribometrie a znovu jsem vyměnil olej ale z použitím výplachu motoru od firmy Lyqui moly ne bo jak se to píše a hydroštosy přestaly klepat.Výsledkem je : nižší spotřeba,tišší běh motoru.
Benzina jsou už stejně rusáci a tak se není čemu divit.
Jojo ale tohle jsem opravdu nečekal,výsledkem je ,že mě přibylo pár šedivejch vlasů a bezesný týden.
PP
Díky, taky beru benzín u společnosti kterou za poslední rok 2x zavřeli - i s vedením.