19.11.2012 14:14:26
Začnu zeširoka.
Odkojen benziňáky jsem vedel jak moc dobrej a čistej filtr ovlivni vykon a spotřebu motoru.
Nenapadlo me, jak moc to plati i pro turbomotory!
Kamarad s Maverickem 2.7TD si stěžoval na výkon a spotřebu motoru. Po nejaké debate jsem mu mimochodem jako perličku poradil ať na chvilku vyndá vzduch-filtr. Auto okamžitě ožilo.
Filtr co mel, nebyl starší 3měs. a vypadal celkem čistě. Nic-moc značka (filtron).
Koupil novej Niparts a je to ok.
Postřehy:
1. I kdyz filtr vypada skoro čistej, může být ucpanej mikročasticema bo čím vším... stačí přčuchnout k vode s blatem, zaschne na papíru a uz je ucpanej, i kdyz nevapadá.
2. Značka hraje roli !!!
3. Koupil jsem Green. To je bavlna. Da se prát. opětovné použití. ma větší průchodnost a filtruje lépe.
Bavlna byla puvodně vyvinuta pro zavody OFFů v poušti(Baja 3000 apod...) Není to tuningová sračka pro VW group.
Doporučuju značkovou K&N nebo Green... ostatní muže být ošizeno a počet vrstev.
Odkojen benziňáky jsem vedel jak moc dobrej a čistej filtr ovlivni vykon a spotřebu motoru.
Nenapadlo me, jak moc to plati i pro turbomotory!
Kamarad s Maverickem 2.7TD si stěžoval na výkon a spotřebu motoru. Po nejaké debate jsem mu mimochodem jako perličku poradil ať na chvilku vyndá vzduch-filtr. Auto okamžitě ožilo.
Filtr co mel, nebyl starší 3měs. a vypadal celkem čistě. Nic-moc značka (filtron).
Koupil novej Niparts a je to ok.
Postřehy:
1. I kdyz filtr vypada skoro čistej, může být ucpanej mikročasticema bo čím vším... stačí přčuchnout k vode s blatem, zaschne na papíru a uz je ucpanej, i kdyz nevapadá.
2. Značka hraje roli !!!
3. Koupil jsem Green. To je bavlna. Da se prát. opětovné použití. ma větší průchodnost a filtruje lépe.
Bavlna byla puvodně vyvinuta pro zavody OFFů v poušti(Baja 3000 apod...) Není to tuningová sračka pro VW group.
Doporučuju značkovou K&N nebo Green... ostatní muže být ošizeno a počet vrstev.