Celkem:
členů4217
aut770
témat1363
příspěvků19553

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Technický koutek / Maverick netahne do kopce

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Maverick netahne do kopce
robit
Příspěvků: 44



30.12.2013 04:25:14
Ahoj všem. Chci vás poprosit o radu. Mam Ford Maverick rv.97 2,7tdi 92kw dovezeno z Nemecka. Najeto 400tis perfektni starty nekouri repase turba cca 14 dni novy olej filtr i palivovy a vzduchovy taky. Hadicky ok. Auto je line a nejede dmo kopce
Na rovine to jeste jde ale spis to jede jako obyc naftak. ruhy stupen musim vytocit na 2500 ot/ min trojka padne na 1500 ato mam pedal na podlaze a pak se to tahne.
Vsiml jsem si ze chvilema ma snahu zabrat ale jen nepatrne..uz si nevim rady. Po Novdm roce to soupnu do servisu a dej se vule bozi. Ted je auto stale doma a tak mi to neda...poradite mi nekdo? Predem diky



vik2
Příspěvků: 406



30.12.2013 07:04:02
Od 1500ot. teprve začíná táhnout turbo. I když máš plnej tak se zas tolik neděje, elektronika motoru ti tam nezačne lejt naftu po "kýblech". Má to nějakou emisní normu s sbírá se to postupně, právě kvulima tomu, aby to nehulilo.
Motor má největší krouťák při cca 2000ot. do kopce určitě není dobré chodit pod ně. To by znamenalo dvojku roztočit na 3500ot.

Možná si jen čekal od papírovejch 92KW něco jiného.


robit
Příspěvků: 44



30.12.2013 20:16:01
Díky za reakci na můj dotaz. V každém případě nemůžu je do kopce s přívěsným vozíkem 40km/h a méně. Maverick je můj první nafťák, jezdím celý život s benzínem takže nevím jak má takové auto jezdit. Nejsem z těch, kterej jezdí jako blbec ale kdyź
jedu s vozíkem za oa 30-40 tak si nedokážu představit když bych zapřáhl za auto vlek s autem na něm... Myslím si, že nbsah 2,7 už něco musí utáhnout. Je to fakt líný..ale děkuju za odpověď smajl 10


tom
Příspěvků: 2523



30.12.2013 21:15:18
No, tak jak to popisuješ, se mi to až moc normální nezdá. To auto sice není žádnej závoďák, ale nějakej krouťák tam je a tak jak popisuješ, že to netáhne, asi tam chybka nějaká bude. Pokud máš vyměněný palivový filtr, ještě zkus použít aditivum. Když to nepomůže, tak může být klidně chybička i v tom turbu, i když to by ti asi kouřilo.


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

30.12.2013 23:20:13
A co váha vzduchu setkal sem se s autem který i když mělo v háji vahu vzduchu tak jelo v takzvaným nouzovým režimu a to mi připadá že máš ty protože já sem jí cvičně odpojil a auto bylo mrtvý ve volno běhu ještě jakštakš ale jinak nepoužitelný. Potom mě ještě napadá klapka nad sáním za iterkolerem když je motor chcíplý tak by měl být podtlakový ventil na klapce vysunut to znamená že klapka je otevřená jakmile motor natočíš tak měl podtlak klapku zavřít. Jest ly bude zítra čas tak ti to nafotím.


robit
Příspěvků: 44



31.12.2013 02:54:22
Diky chlapci za rady smajl 10 no ta klapka co o ní píšeš, je při nenastartovaným motoru otevřená to jsem kontroloval a co se týče té váhy vzduchu, tak když odpojím konektor, tak otáčky poklesnou a jak píšeš je to nepoužitelný tak snad to maká jak má... Koukal jsem i na EGR ventil a ten je čistý. Taky jsem se nezmínil, že se mi občas rozsvítí kontrolka CHEK píšu-li to dobře. Když se to rozsvíti tak behem jizdy to auto jako když umře, nejde přidat plyn atd. Vypnu motor a zase nastartuju a je to ok
No alespoň si myslím že je to ok. Co když je ten motor celou dobu v nouzovém stavu díky té kontrolce? Nejhorší je, že na to nikdo nemá diagnostiku, je to prý moc starý...
No a samotné turbo zda-li je po repasu funkčňí? Musím doufat že ano. Někdo mi říkal, že když se šlápne na plyn tak že se tapáčka co je na turbu má malinko pohnout nebo něco udělat a ta moje nedělá nic..tak nevím. Někde problém je a určitě to bude
kravina smajl 1 chlapci díky za rady..jsem šťastný za každou úvahu...díky


vik2
Příspěvků: 406



31.12.2013 07:35:35
1. ideální by bylo ten EGR úplně odpojit a klapku vyndat, nebo aspoň zaaretovat do polohy otevřená.

2. Když svítí Check, tak je tam problém. Da se to nějak vyblikat, navod tu někde je.

3. když stojíš na místě a tůruješ to na volnoběh, tak se páčka na turbu nehne. Ta se hne jen když je dosažen nastavenej tlak přeplňování, což nesouvisí tak úplně s otáčkama motoru, ale s množstvím spalované nafty.
Prostě se ti hejbe jen za jízdy.

Odkud jsi??


robit
Příspěvků: 44



31.12.2013 09:34:29
Ahoj, jsem ze Žatce okr. Louny. S tou pačkou na turbu to jsem nevěděl, ja toho nevím víc smajl 12 jinak jsem egr měl odpojený myslím ty hadičky co jsou k ventilu a egr ventilu a bylo to pořád stejný. Napadlo mě, nemůže být ucpaný výfuk? Někdo mi říkal že 2,7 už tě musí učesat, myslím ten výfuk. Ale když ten koncový díl výfuku rukou ucpu tak cítím tlak na ruce. Je škoda, že tady nikdo v okolí Mtvericka nemá abych mohl porovnat. To s tím vyblikáním si tady najdu a pokusím
se to vyblikat..


robit
Příspěvků: 44



31.12.2013 09:47:49
Koukal jsem na diagnostiku jsou tu odkazy na Aukro kde už to není pak nějaké cizý stránky kde diagnostika stojí 26$ ale jinak nic. Navedete mě? Díky moc


spoky
Příspěvků: 14

novej napis

31.12.2013 12:00:35
tohle sem mel přesně ja mel jsem auto vservizu a nikdo nevedel co s tim auto jelo ale vubec to netahlo zkoušeli jsme všechno rozebrali pul auta auo spadlo do nouzaku sem tam se rozsvitil check a pak už svitil pořad nakonec to byl řidici vstřik auto jede jako fik smajl 44


robit
Příspěvků: 44



31.12.2013 15:25:42
Ahoj, hm..zajímavé..řídící vstřik..kde se nachází takový vstřik? A opravil jsi to sám nebo servis? Diky za odpověď. Zrovna jsem dnes psal ze tu v okoli Mavrika nikde nevidim a jdu na hřitov a ejhle Maverick zrovinka jako ten můj a dokonce jsem viděl i pána a chtěl jsem hodit řeč ale pán telefonoval. Když startoval tak mu to trvalo dlouho, to ja cvrnknu a fakt chyta hned.


spoky
Příspěvků: 14

novej napis

31.12.2013 15:32:43
delali mi to v servisu a auto normalne taky chytlo na cvrnk všechno bylo v pohodě ale auto prostě netahlo udelali ten vstřik a auto je bez problemu odvez to nekam at ti to napichnou na počitač


robit
Příspěvků: 44



31.12.2013 18:53:04
Ok. Diky moc, asi to tak dopadne ze to soupnu do servisu. Ja vam tedy vsem dekuju a preju vse nej v Novem roce smajl 10


spoky
Příspěvků: 14

novej napis

31.12.2013 21:24:51
všem přeji vše nejlepši do Noveho roku smajl 30


jozef1974
Příspěvků: 1536



02.01.2014 09:01:34
tak muj nazor podle toho co sem tu prečet.
Ja bych to odhadoval na deravou nebo vypadnutou hadičku podtlaku ktera de na horni čast vstrekovaciho (ovlada podtlakem membranu na čerpadle) čerpadla, hadičku doporučuji vyměnit neni to nakladny, a pak taky muže byt prasknuta ta membrana ale to se často nestava. toť muj nazor od stolu.


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme