Celkem:
členů4408
aut787
témat1373
příspěvků19566

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Terrano / Motor, převodovka / El.Chlazení Intercoleru

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

El.Chlazení Intercoleru
Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

07.11.2011 17:58:37
jozef1974:Jediný OFF který konkuroval byl ten Rubicon
vik2:nejezdím brutusy ale jenom takový pohodovky občas do lesa vytáhnout nějakou tu kládu do kotle a stím výkonem já mám 278 Nm při dvou tisících otáčkách tak sem mu ještě dopřál on se ten výkon neztratí přesto že ho mám na 265,75 R15 tak je to slušný letadlo smajl 7


jozef1974
Příspěvků: 1536



07.11.2011 21:29:28
ale !!!!! šak uvidiš smajl 1


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

07.11.2011 21:47:33
No jo ty si vlastně pořídil na mně bič už tě nebavilo mi koukat na koncovky ale s tím prckem budeš v jiné kategorii smajl 1


jozef1974
Příspěvků: 1536



07.11.2011 22:29:10
jak v jine kategorii, ma to 4x4 ? ma. ma to turbo ? ma, tak kdyz mužou SUV do offroudu tak mužou i CROSOVERY mezi SUV ? či ?


vik2
Příspěvků: 406



19.12.2011 09:04:42
par poznamek k tematu.

1. Nektera auta, myslim ze Subaru, maji krom el. vetraku na IC take osrik IC vodou. Neco jako normalni tryska ostrikovace oken. mas tlacitko na palubovce a muzes v pripade potreby striknout vodu na IC.
Mozna se pletu v detailech, ale videl jsem to kdysi v nejakem auto-poradu. Kazdopadne,,, urcite to bude fungovat, ta voda kdyz se odparuje potrebuje hodne tepla.

2. vtrikovani vody(vetsinou se pouziva smes voda+lih) primo do sani. To uz je tezsi vyrobit podomacky. Protoze potrebujes velmi jemnou mlhu. velke kapky nemaji takovej efekt a mozna by i poskodily turbo. prodavaji se sety. Take ochlazuje vzduch, takze zase vice kysliku. Vetsinou se to pouziva tam kde se nevejde IC, nebo kdyz proste potrebuje max. vykon

Ted koukam ze dokonce existuje set na chlazeni IC pomoci CO2
http://www.highperformanceparts.cz/nx-ostrik-intercooleru-co2-10lb-lahev.6033


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

19.12.2011 18:46:24
Ano taky sem slyšel že někteří výrobci motoru používají vodní mlhovinu pro ochlazení ty sady na přestavbu jsem už taky viděl ale když vezmeme poměr ceny tak tato uprava se jeví jednoznačně jako nejlevnější.Nehledě na to že sem se konečně naučil jezdit na spotřebu protože jakmile začne tlačit turbo a docílí tlaku kdy má otevírat klapka baipasu tak sepne ventilátor a na palubce se rozsvítí kontrolka v tu chvíli zvolním na plynu tak aby spadnul tlak a tímhle způsobem sem docílil spotřeby 8.5 L/100 Km když pospíchám tak nástup větráku je znát ale taky podle toho si veme smajl 1


vik2
Příspěvků: 406



20.12.2011 07:51:24
rozepis se o tech otackach, pri kterych se otevira klapka...
asi to bude ruzne podle zateze??

Predpokladam ze ti zacina tlacit pri 1500ot. jako me(bez IC).
Kdy zacne propoustet??


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

20.12.2011 16:46:41
Nástup turba sem vysledoval jak říkáš podle zátěže když jedu na solo prázdnej za normálního režimu tak turbo začíná okolo 1900 ot.klapka se začne otvírat při 2200-2300 ot. pokud mám vlek tak začíná otvírat už při 1750 ot.pokud sem prázdnej a tlápnu na to tak začne při 1800 ot. a de furt až do 3500 ot.ta kontrolka je dobrá věc nechá se podle ní krásně naučit jízda na spotřebu.


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme