Celkem:
členů4408
aut787
témat1374
příspěvků19567

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Délka platnosti neaktivního účtu
Autor
Příspěvků
Shlédnutí
Poslední příspěvek
1.1.1970 01:33:31
Mám tu jednu záležitost k diskuzi. Vzhledem k tomu, že počet členů přesáhl 800, ale nějak byť minimálně aktivních je tak 100-150, mám celkem dojem, že většina se jenom zaregistrovala, aby se podívala co je v sekcích pro členy. Možná by stálo za to popřemejšlet, jestli by nebylo dobré omezit platnost neaktivního účtu na 3 nebo 6 měsíců. Nejsme inrajové, abychom tu honili počet členů na 8.541.525.654 kvůli hodnotě bannerů. Co vy na to děti?
1.1.1970 01:33:31
tondo já jsem určitě pro... nepotřebují tady být registrovaní když jsem nechodí...

já to dělám na karavánku... ale nejdříve jím pošlu maila... že budou smazáni pokud do týdne nepřijdou... smajl 44
doba na 3 měsíce je ideální
1.1.1970 01:33:31
databázi na to mám připravenou smajl 11

ale ještě to chybí doladit smajl 11 počítam s 3-6měsíci.
1.1.1970 01:33:31
Jsem pro tři měsíce.... Maximum... bez pardonu pro všechny. Jinak to není CLUB..... smajl 5
1.1.1970 01:33:31
ja bych pro zacatek skusil 6 mesicu (co kdyz me daji na 1/2 roku do lochu za rychlost smajl 1 )ale pozdej bych to postupne redukoval mozna i na 3 mesice anebo od aktivyty od prihlaseni.
1.1.1970 01:33:31
Vy máte na slovensku basu za speeding??? No do prdele. To abych do tý Trnavy jel jako člověk.
1.1.1970 01:33:31
Tom: Já si taky myslim, že 3 měsíce jsou akurátní.
1.1.1970 01:33:31
do Trnavy jed jako clovek , a je to kousek ode mne tak muzes i zavolat, ne jako puczmik ze ,,byl sem tady" smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Tak to je supr. Plánujem tam večer zajít někam do steakhousu. Budu tam 4.srpna.
1.1.1970 01:33:31
POslušně se hlásím o deaktivaci učtu ihned je mi z toho všeho co se tu děje nějak tak na zvracení smajl 29 a to bez prdele smajl 29 smajl 28
1.1.1970 01:33:31
Poslušně hlásím,že téma je zcela o něčem jiném rušení.... smajl 1
Jinak pokud to myslíš vážně,tak je to spíše žádost na Vojtu do interky. smajl 1
Léto je chladné,ale přes to všechno jsou hlavy rozpálené.... smajl 1
Nebo možná právě proto? smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Jen pro informaci.

Koukl jsem do Databaze. Máme aktuálně 849 členů. Datum posledního přihlášení jsem začal ukládat od 8.9.2010 (1. zaznám v tabulce)

Od té doby se přihlásilo 574 lidi na klub. z tohoto počtu se jich 120 přihlásilo jen do 31.12.2010. a to pouze jednou. od té doby nikdy. Když pujdů dál, tak k 1.3.2011 to dělá celkem 210 členů, kteří se podívali na klub.

Sumar
Celkem 849 clenu
aktivnich od 8.9.2010 - 574 clenu (minimalne 1 prihlaseni od te doby)
od 8.9.2010 - 1.3.2011 se jednou nebo vicekrat prihlasilo na klub 210 clenu. Od te doby uz na klubu nebyli

Čili suma sumarum - od 1.3.2011 doted se na klub alespon jednou prihlasilo 264 clenu. coz je 1/4 vsech clenu.

Snad tomu jen pro predstavu poruzumite smajl 11

Tak jakou dat tedy dobu neaktivity ?
1.1.1970 01:33:31
Vojto,výborně. No vzhedem k tomu,že má káždý nějakou práci,problémy a podobně. Přehodnotil jsem to a jsem pro půl roku,tedy 6 měsíců. Ovšem s tím,že pokud se někdo zaregistruje a příští tři měsíce od registrace už sem ani jednou nenakoukne,tak bych to viděl na zrušení už po těch třech.Jestli to je srozumitelné. Samozřejmě to dát do pravidel,a také třeba při přihlášení nových členů je o tom informovat.
Je to jen Dědkův návrh,tak se ostatní prosím také přidejte.
smajl 44
1.1.1970 01:33:31
souhlasím s Tomem a dobou 6 měsíců pro stávající členy. Pro nové, kdy začne pravidlo platit bych byla i pro 3 měsíce. pokud to nebude pblm, 30 dnů před vypršením doby bych je informovala e-mailem. Samozřejmě to dát do pravidel a pro ty, co jsou tu už delší dobu, bych to dala jako hlášku ve znění "ke dni .... byly doplněny pravidla o ........ A až by se přihlásili podruhé, už by to tam nebylo. nebo jim můžeme rozeslat hromadnou interku. To by bylo možná nejrychlejší a nejjednodušší.
1.1.1970 01:33:31
Ja bych hromadnou interku nerozeislal. Zkusim dodelat funkcni upozorneni smajl 11 na hlavni strance po prihlaseni a odsouhlaseni kliknutim. Tato vec se nam bude hodit i na jine veci (ankety, dotazy, pripomenuti srazu atd) Vim ze si pridelavam praci ale mohlo by to byt uzitecne.

Jinak s tim a casem. Poslal bych upozerneni Interkou mejlem, tem nekativnim. a nove registrovani budou mit pouze 3 mesice, akorat si musim dta praci se scriptem, aby to 30 dnu pred ukoncenim 3. mesice lidi informavalo, interkou ci mejlem.

Jen prosim nekdo vytvorte ty dodatecne pravidla smajl 11 Kuju smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Trošku to tu oživím.Respektivě mám dotaz. Nejprve bych však rád opravil první příspěvek od Tondy. Přečtěte si ho PROSÍM.
Píšících členů do veřejných Diskuzí - max. 8. Kolipak z toho je Moderátorů???.
smajl 5
Nevím,jestli Vám přátelé ještě na těchto stránkách záleží. No asi nemáte nic zajimavého,s čím by jste se chtěli podělit. ( Tím nemyslím každý den,ale třeba jednou za měsíc.)
Nebo to nějak divně chápu? Přeci jen už jsem starší osoba. Osvětlete mi to prosím.... Děkuji.
smajl 7
1.1.1970 01:33:31
No Tome, ono těžko říct... Asi to zase napíšu "blbě", takže zase bude někdo uražen a někoho se to dotkne, ale od toho je diskuze, aby se diskutovalo a ne se uráželo smajl 11.

Přinuť členy, aby o něčem komunikovali, když největší diskuze probíhá ve vtipech a srandičkách a tý druhý blbině...

Po pravdě, já jsem otrávená, když 7 dní v týdnu otevřu klub a 7 dní v týdnu na mě vyskakují 3 poslední příspěvky a když je otevřu, jsou tam tyhle dvě, výše zmíněné diskuze, a k tomu nějaká technická, ke které se, bohužel, anebo prostě proto, že se v tom nevyznám, nedokážu vyjádřit.

Pak je za těžko o něčem diskutovat, v takové chvíli prostě klub vypínám a je to.

A když se, nedejbože nahodí nějaké nové téma: např. "napsali o nás", vyjádří se tam k tomu tři lidé (já napíšu první příspěvek, reaguješ Ty, Jožka a Romik, který to okomentuje smajlíkem). Neříkám, že je to nějak veleslavné téma, ale možná je to škoda, protože prostě po dvou dnech to téma ve vtipech a srandičkách zanikne a je po diskuzi.

A co se týká moderátorů: Ono se stačí podívat, že Vojta nebyl do dnešního dne schopný odebrat "neaktivní" moderátory, na čemž jsme se, pokud mě paměť neklame domlouvaly. Nehledě na to, že se jedná o moderátory, kteří se nevyjdřají ani do sekce "Pro moderátory", natož aby se vyjadřovali do Diskuze jako takové. Jmenovitě Santi, Lorry, a Kajencik. Nic proti nim nemám, ale ruku na srdce, že je to tak.

Schůzi už jsme neměli, ani nepamatuju, problémů je víc než dost, který by se měly řešit, to,na čem jsme se dohodli před pár měsíci (viz úpravy, změny apod.) taky nejsou dořešený.

Těžko pak diskutovat o něčem, když nefunguje jakákoliv podpora ze strany "admin boha", když se na klubu řeší "píčoviny" a jiný věci v diskuzi zapadávají.

Je to jen můj názor, takhle to vnímám, nezapomeňte, prosím, že psané slovo vyzní jinak, než řečené a jsem zvědavá, kdo se mnou nebude mluvit tentokrát. smajl 7 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Vysvětlení k výše - nebo níže mému příspěvku, kdyby se někdo ptal jako Vojtíšek:

Do diskuzí nepřispívám, páč nemám o čem v poslední době diskutovat. V posledních dnech, týdnech a měsících je jediné, co mě zajímá a o čem mám diskutovat, jsou srazy, které se Sluníkem pořádáme.

A to je možná i důvod, proč přestávají být aktivní i někteří jiní členové potažmo i moderátoři.
1.1.1970 01:33:31
Jsem maximálně nasraná. Už po druhé než jsem dopsala příspěvek a odeslala ho, hodilo mě to na hlavní stránku a napsalo: Byl jste úspěšně přihlášen. To si děláš Vojto PRDEL? Se ani nedivím, že nikdo nic nepíše, když se to takhle vysírá. smajl 43 smajl 43 smajl 43 smajl 43 smajl 43 smajl 43
1.1.1970 01:33:31
Jak říká Beuča, tady se aktivita projevuje jen ve vtipech a jiných blbinách.Co by se mělo řešit se neřeší. Vojtíšek vždycky prohlásí: ,,Pracuje se na tom." A taky že se pracuje - měsíc, dva a výsledek? Nikde žádný. Neaktivní moderátoři stále ,,moderují" tím, že jsou tu každý den přihlášení a příspěvek nula, nebo sem pro jistotu ani nevlezou.
Takže opět jsme tu Tom, Beuča, já a můžeme si pokecat u kafe. Bude to z očí do očí a příjemnější, než diskuze tady.
Možná by jsme to tu mohli změnit jen na stránku o srazech a pokecat si tady 2x do roka, když se nějaký sraz pořádá.
Kdyby jsme to S Beučou nedávaly i na fb, tak se sem snad ani na ty srazy hlásit nikdo nebude a my budeme prohledávat milion stránek na fb jestli se tam náhodou někdo, jen tak mimochodem někde v sáhodlouhé diskuzi o hovně, nepřihlásil na sraz.
Na začátku, když se klub, zakládal, bylo řečeno kdo co jak bude moderovat a koukejme se heleďme se, jediný z moderátorů kde něco moderuje a komunikuje a radí je Tom a ve srazech já a Beuča( ostatně ještě aby ne, když jsme je vyfasovaly ( dobrovolně ) jako koordinátorky).Takže si dovolím říct, že s Beučou svou úlohu plníme.
V technice asi taky radit nebudu, páč nejsem natolik zkušená abych radit mohla, samozřejmě když vím, odpovím.
Tak teda nevím co s tím, když moderátoři nemoderují. Vlastně vím, přidělit moderování těm co o klub stojí a moderovat chtějí.Ale v dnešní době bude dělat někdo něco pro jiné ve svém volném čase a zadarmo? Asi těžko. Holt my starý blbci jsme byli trochu jinak vychovaní.

edit: Už se ani neobtěžuji mazáním příspěvků jen se smajlíkem, aby tady byla aspoň, smajlíková" aktivita.

1.1.1970 01:33:31
Sluníku: bud si to zkopíruj a pak když se tam půjdeš znovu a zkopíruješ to tam, tak už Ti to půjde, nebo když se vrátíš šipkou "zpět" zpátky na příspěvek a znovu to potvrdíš, tak to taky půjde. Takhle mi to bylo Vojtou řečeno
1.1.1970 01:33:31
To si dělá prdel? takhle by asi stránky fungovat NEMĚLY. Jednou ze sebe Vojta udělal admin boha, tak ať se buď smeká bo se na to vysere. Takovýhle fungování stránek, potažmo klubu je k HOVNU !!! smajl 43 smajl 43 smajl 43 smajl 43


edit: a jestli můj příspěvek vyzněl tak, jako že jsem nasraná, tak teda nasraná jsem!!!! A omlouvat se za svůj názor rozhodně nikomu nebudu.
1.1.1970 01:33:31
Ještě dodatek: ona je možná chyba toho fungování "20" nissan-clubů na fb... Když se tam ted podíváte, řeší se tam auta, shánění náhradních dílů apod. Prakticky to, co by se mělo řešit na klubu.

Chápu, že v dnešní době je fb nutnost a zlo, co si budeme povídat, ale možná by bylo dobrý to nějak eliminovat, určitě jde sice dát like na skupinu či stránky, ale tak, aby se nedalo komunikovat či něco podobného s odkazem, že veškerá konverzace, inzerce, fotky apod. jsou k dispozici na klubu...
1.1.1970 01:33:31
Tak to je práce pro Vojtu.Nechala bych na fb jen to, co zakládal QX, což se mi zdá fér vzhledem k tomu že byl první. To že tam další klub založila Monča se mi zdá více méně na hlavu.

edit: Pokusím se nad tím zamyslet a něco vymyslet.
1.1.1970 01:33:31
Jen aby to, že něco vymyslíš k něčemu vedlo... Nemyslím tím Tebe, ale myslím tu práci, čas a úsilí, který do toho vložíš, aby pak sice nebylo odkejváno jako dobrý nápad, ale neleželo pak týdny a měsíce někde v šuplíku, a až se zase bude za půl roku řešit aktivita na klubu, aby se neodkazovalo na to, jo, to se řešilo, na něčem jsme se domluvili a ono to stejně bylo k hovnu...

Poslední dobou přestávám mít i chuť zúčastňovat se pořádaných akci, a vůbec něco pořádat, páč mi poslední dobou přijde, že je to zbytečný a o ničem.... ¨

horal s broučkem si všechno poví na chatu, my (Sluník, Tom, Honzik apod.) si to řekneme u kafe, Vojta všechno odkývá a zapomene, a zbytek lidí z klubu si to poví v různých skupinách na fb.

Nevím, jestli jsem poslední dobou protivná a mám nějaký "nálady", ale přestávám mít k tomu všemu chuť, zvlášť když vidim, že snaha jiných, těch, co by chtěli, aby to fungovalo, je vlastně k ničemu, protože není odezva z druhé strany.

Je mi to líto, protože to prostě dřív fungovalo. Ted je mrtvo...
1.1.1970 01:33:31
Tak jsem si to vsechno precetl a pokouknul se ....
-------------------------------
| Co se týče me neschopnosti: |
-------------------------------
1)veškeré věci ze zápisu z diskuzí co jsou umístěné na webu jsem udělal ( ne teď ale už dávno). Nikde není zmínka o deaktiviaci neaktivnívh moderátorů. To jsem tedy udělal u Kajencika asi pred mesicem, a Santiho a Lorryho dnes.

2)odesiláni příspěvků. první zmínka od broučka ze 21.9. je 14dnů po tomto termínu a ještě jsem se k tomu nedostal. Nechci se obhajovat, ale myslím si, že to není ještě taková krize...

3)Odeslání interek "beze jména" způsobuje doba přihlášení s kombinací dlouhé ho psaní textu ( ne řádky, ale čas).
Obě tyto dvě veci výše mají stejný původ problému. až na něj přijdu nebude to zlobit.

4)Udělání maximálního počtu přihlášených na sraz jsem udělal do druhého dne. asi zase moc rychlej možná ste to nečekali, proto když jsem to napsal do diskuze pro moderátory co s tím dál bo je tam menší problém tak se jedinej vyjádří sluník a to ještě po 5 dnech. To je to na co Tom naráží.

5)Plakát na webu. Ano nestačil jsem ho smáznout a přitom to je blbých 20vteřin. Na druhou stranu jsem řikal holkám zda plakát bude. Bylo mi řečeno, že ne, že je kapacita plná. a ted zase bude. Až bude tak ho tam hodím.

6)Ohledně FCBK. Jsem správcem (jako slunik a QX) FCBK Skupiny (skupina slouží ke sdružení lidí, a nově to umí i hromadný chat) Ten "like box" vlevo dole na stránkách je "fanouškovská stránka" kterou jsem založil, kdysi bo nejde propojit stránky skupiny FCBK se stránky klubu, kdežto u "fanouškovské stránky" to jde. Ten třetí nissan-club na fcbk je opět "skupina" kterou založila monika je uplně k ničemu, proto jsem se s ní již předevčírem domluvil že ji zruší. Na aktuální "fanouškovské stránce " je 118 lidí (ne, že je, ale že jsem jim tato fan page libí), u moniky je cca 41 lidí a na skupině, kterou založil QX je cca 140 lidí, kteří mmůžou mezi sebou kecat. Dělají zde přesně tu aktivitu co by měli dělat na klubu.

7) deaktivace neaktivních členů - s Tondou souhlasím, mám to připravené ale ještě jsem to nedoladil.

smajl 27 dodělání upozornění na ukončení platnosti placeného členství také nemám, ale chystám se na to

9) Nissan Andělé mi tu visí taky dlouho ... smajl 6

10) Upozrnění na email v diskuzi také pořád není.

11) útok na klub byl řešen ihned. a následné registarce "spam -robotů" byly opraveny do 2 dnů.

Neříkám, že se klubu věnuju na 100%, ale zase si myslím že na něj zase až tolik neseru. Bohužel některé věci jako (stránkování, přihlášení, upozornění na emaily z diskuze, filtry, deaktivace atd) jsou časově naáročnějsí a nemůžu je dělat po večerech po hodince. musím v kuse a musím si na to vyhradit čas.

----------------------
|A k tomu ostatnímu: |
----------------------
1) Ohledně me aktivity na klubu - celý den dělám s PC a jsem rád když ho občas můžu vypnout. Do dsikuzí moc nepříspívám. Ano najdu li něco zajímavého co se týka automobilového světa (nejen nissana) radši to lupnu na klub než na fcbk (i když na FCBk je to daleko rychlejší a jednodušší) Je jasné že do techniky moc nepřispívám, bo tomu moc nerozumím, ale snažím se sem tam něco do dikuze položit, laespoň dotaz (murano, QQ, primera).

2) pokud se neco akutniho zobrazi v prispevkach od clenu v sekci "stranky klubu, pripominky upravy" snazim se je opertivne resit - ty akutni. ale holt mi to obcas nevyjde

3) proč jsou fotky z chaty na miklasskou jen na FCBK ? a nejsou na klubu ? muzou byt v diskuzi, muzou byt ve fotogalerii srazu ...

4) Současný stav moderátorů:
Sluník, Honza, Tom, Maximka, Calibos, Hrudik, BigT, Beuča, Jozef, Saryk, Puczmeloun (Santi, Lorry dnes smazání, Kajencik uz davno) smazáni nejen z databáze, ale i z kontaktů ( za což jsem byl nejvíc kamenován).

5)Jo a zminujete že - cituji: jediný z moderátorů kde něco moderuje a komunikuje a radí je Tom a ve srazech já a Beuča( ostatně ještě aby ne, když jsme je vyfasovaly ( dobrovolně ) jako koordinátorky)." A co třeba Hrudík ? ten jakožto moderátor si myslim funguje velice dobře. A ted me napada kdo z Vás "aktivnich" se vyjadril hrudikovi na moznost tisku kalendářů ? ani tom, sluník, beuča ... nikdo jen santi a já. takže vsude je něco. já jsem se nevyjdřil k novinému článku z jelení, bo jsem nebyl ani pořádně na počítači.

6) ohledně nahánění lidí na sraz. Z clelkového počtu 995 členů ma upozornění na email 425 členů. což zanemná že pouze půlce přijde oznámení na mejl (Ti ostatní o tom neví, pokud na klub nechodí pravidelně). A z celkového počtu 995 si tuto interku přečte 62 lidí (mezi těmi, kteří nemají přecteno je třeba ALexxx (nemá upozornění na email), Santi(má upozornění na email) a další ... ). Toto je statistika pouze za Mikuláše - a první zprávu.

7) Ohledně Sluníkova příspěvku "na hovno" a at se na to vyseru ... No je vidět, že si ta tuhle chybku přišla docela brzo smajl 8 a to jak píše beuča . s tím klikem zpět atd. já jsem na tohle nepříšel, tohle mi bylo sděleno že to takto jde obejít když to blbne. Nevím zda to byl tom, nebo někdo to psal diskuze. takhle to vyznělo, že to mám solidně v píčí a budete to takhle dělat

smajl 27 a jedno rejpnutí když plníte a já ne ... kde je kronika (sluník a beuča) a kde je nápověda, FAQ (Alexxx)
1.1.1970 01:33:31
Vojtíšku, kdybysme Tě neznali, jak to s tou svojí prací máš, tak bysme nic neříkali. Nebo, abych nemluvila za ostatní - tak bych nic neříkala.A pokud já vím, říkal jsi, že Ti k tomu pomůže Calibos. On na to ted neměl čas, kvůli ukončování vysoký, ale když to porovnám s tím, co děláš Ty, tak mi hlava nebere, proč si nemůžeš udělat čas.

Co se týká hotových a nehotových věcí - oni totiž nejsou hotové, nebo se neřeší ty důležité, myslím, že omezená kapacita lidí přihlášených na sraz není důležitá, naopak psaní příspěvků, interka atd. důležitý jsou.

Takže bys to měl brát komplexně a řešit, co je prioritou na klubu.

Máš pravdu s plakátem, já sama jsem řekla, že se dávat nebude vzhledem k tomu, že nemáme čas ho tvořit a navíc byla za 5 dní kapacita chaty vyčerpána. Přišlo mi to tedy zbytečné.

A proč jsou fotky na fcb a ne tady? No jednoduše, protože mi sem nejdou nahrát. Takže včera jsi mi dal do kupy pc, jde mi pořádně internet, tak to samozřejmě zkusím. Pokud nebude problém někde jinde.

A kronika. Na tu mám já, za sebe, jednoduchou odpověd. Nechce se mi. Nechce se mi, nemám chut a náladu. A proč? Kronika je o srazech, a oni se z toho poslední dobou staly spíš závody "kdo dýl a kdo víc toho vypije" a v neposlední řadě to zavání spíš pornoakcema.
Myslím, že lidi nezajímá, že si s Wallym Puczmeloun olizovali bradavky, jakou polohu tentokrát trénovali nebo kdo ho komu zkoušel kouřit.

Nevím, jestli je to tím, že jsem přestala pít nebo tím, že stárnu, ale nějak se mi to začíná hnusit a fakt se mi tu do ničeho nechce.

Sluník včera psala, že je třeba svolat schůzi. Kde je ten příspěvek? Není. A domluvíme se vůbec na něčem?

Každý druhý se tady uráží, každý druhý se cítí ukřivděný, když někoho stihne kritika. Nikdo nejsme bez viny a každý by si měl sáhnout do svědomí. Ale dřív jsme to dělali kvůli lidem, měli jsme radost a elán. Kam a proč se to všechno ztratilo?
1.1.1970 01:33:31
Nechci nějak rozdmychávat vášně,a ani to tak nebylo myšleno. Jen bych prostě chtěl,aby klub trošku fungoval. Vojta nakonec ví,o čem mluvím. Nicméně v tom případě je potřeba z naší strany ke všemu přistupovat alespoň tak,aby lidé na clubu nebyli nasraní,že jim něco nechodí. A hlavně,že na jejich připomínky nikdo nereaguje.
Jinak pro mne osobně je potřeba,aby se tu moderátoři vyjádřili,jestli chtějí pro stránky ještě vůbec něco dělat.
Protože už jsem registroval několik dotazů,proč sem ten či onen moderátor nepíše,a nechodí.
Jsem rád,že se na mě lidé obracejí ,a vadí mi,že nevím,co jim odpovědět....
Vojto,pro tebe není asi problém mrknout,kolik sem kdo z moderátorů za poslední dva měsíce vložil příspěvků...
Pro mne osobně je milejší,že se sem Vlk každý den přihlásí a dá sem vtip,než aby to tu bylo mrtvé úplně....
Jinak mě je milejší se tu občas pohádat,než uraženě mlčet. Tak se skutečně věci nevyřeší.
Vojto,nakonec i ty jsi díky tomu udělal za dnešek více,než za celý poslední měsíc.... smajl 1 smajl 1 smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Ještě dovětek,už mi to chodí tak jak má.... smajl 44 smajl 44 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Vojtíšku, je hezké že jsi napsal, že jsem reagovala až za pět dní, ale aspoň jsem reagovala, ne jako ty. A promiň, že je pro mě důležitější hledání práce než psaní na klub, ono když seš bez práce a nemáš co do huby, tak se ti na klub moc chodit nechce. nemám maminku jako ty, která sáhne do štrozoku a zaplatí za mě co je potřeba zaplatit, já se musím postarat sama a sebe a o dítě, což tobě asi nedochází.
myslím si, že pro klub jsem neudělala zrovna málo, tak se tady nerozhořčuj, že jsem reagovala za pět dní. Je zajímavé,že to že třeba Santi nereaguje už rok tě nechává chladným.
No asi je čas, přenechat to někomu mladšímu. Mám svých starostí víc než dost.
1.1.1970 01:33:31
2Beuča: Čas bych si našel, ale na některé složitější věci mi to musí myslet. Což prostě občas nejde. Tohle není práce u pásu ....

2Sluník: Nechci se nějak extra hádat, ale nevytahoval bych tady skutečnosti že mi mamka "utírá prdel" i v 26 letech a Tobě se nedaří najít pořádnou práci. Co se týče Tvé "nereakce". nebyla to kritika, ale jen jsem podotknul, že si se vyjádřila jako jediná. Ale v tu dobu si v jiných diskuzích zde na klubu reagovala a na FCBK si byla taky (viz sraz). To je asi to co psal a myslel Tom, aktivita jen někde a někdy. a ohledně santiho. do moderátorů nepříspívá už delší dobu. znechucením, neb jeho rady a náznak pomoci jsou vámy brány jako kritika vaší (ty a beuča) činnosti. jinak do normální diskuze přispěje.
Jen dodám, že Tě asi pěkne vytočil ta má poznámka na Tvou "nereakci" ale k ostatnímu co jsem sepsal ses nějak nevyjádřila.

2Tom: je vidět jak psychologie funguje. Ale zasebe můžu odpřísahnout, že já sem s webem nic nedělal ... :/ asi bude opravdu chyba na hostingu.

A ted ty slibené statistiky. Ke statistikám přijmutí zpráv ohledně srazu se nikdo nevyjádřil. Snad se to podaří aspon zde

Data od 1.8.2011
nick | příspěvků v sekci moderátoři | příspěvky na klubu | celkem

Puczmeloun | 22x | 55x | 77x
Sluník | 28x | 14x | 42x
Honza | 4x | 6x | 10x
Tom | 18x | 93x | 111x
Santi | 2x | 9x | 11x
Calibos | 12x | 0x | 12x
Hrudik | 7x | 83x | 91x
BigT | 9x | 29x | 38x
Beuča | 27x | 26x | 53x
Jožka | 8x | 36x | 44x
Saryk | 1x | 0x | 1x
1.1.1970 01:33:31
No comment, je zajímavé, že máme brát ohledy na tebe, ale na ostatní už je netřeba brát.Takže, tím to tě žádám o smazání z klubu.

edit: veškeré věci týkající se klubu co u sebe mám předám Beuče.
1.1.1970 01:33:31
No výborně, to se nám to tady krásně rozjelo, to je co říct.

Vojto, nechápu, proč urážíš a ponižuješ ostatní. Myslíš, že když mám práci takovou, jakou mám, že si můžu dovolit spoustu věcí a jsem méněcenná? A to samý se Sluníkem, chtěl si říct, že není schopna najít si pořádnou práci či co? A proč bysme nemohly uvést důvody, proč nepíšeme na klub, když se to tu řeší? Ty si myslíš, že jsi něco víc?

Píšeš o aktivitě na fb a příspěvkách jinde. Nevím, ale zrovna Ty máš komu co vyčítat. A když Ti včera napíšu, že nemám chut a důvod chodit na klub, měl by ses zamyslet nad tím proč, a ne vyčítat, jestli byl někdo na fb celý den bo hodinu nebo vůbec. Po tom Ti může být úplný hovno, nehledě na to, že od Tebe to sedí. Kolik proflákanýho času si mohl strávit prací na klubu? V tuto chvíli mám pocit, že to, jak si psal ve výše zmíněném příspěvku, že Ti to občas nemyslí bylo, když si psal svůj dopolední příspěvek.

Nevím,z čeho je Santi znechucen,ale myslím,že se to tu vše dostává do kolejí, kdy si můžeš santiho vrátit do moderátorů a dělat si klub sami. Protože když vidim, co se tu vytahuje, že nemáš ani trochu úcty a soudnosti, to si pak běž s takovýma řečma do patřičných míst.

To, že jsme z klubu nechtěli udělat továrnu na prachy je asi zapomenutý, spíš mi to přijde jako boj o první místo na výsluní a je mi z toho špatně. Hlavně, aby byl Vojta důležitej. A on nic, hlavně naházet špínu na ostatní.

Jak můžeš říct, že nereagujeme na Tvoje příspěvky v moderátorech??? Vždycky, opakuji VŽDYCKY, když se něco děje, proběhne nějaká změna, či něco nefunguje, tak si voláme. Bud my dva spolu, bo se Sluníkem, nevím, jak je to s Tomem. Když mluvíme spolu, bud to konzultuji se Sluníkem a máš zpětnou vazbu po TELEFONU, bo to hned sluníkovi oznámím, zavolám a DOMLUVÍME SE, co dál a pak si zase TELEFONUJEME!!! V případě, že voláš a mluvíš se Sluníkem, funguje to ostatně vždycky stejně. Takže ty reakce máš, ne že ne. A když máš problém s tím, že to nemáš písemně na klubu, tak nám to nemáš telefonovat.

Sluník chce smazat z klubu. Já jenom upozornuji, že já srazy sama dělat nebudu. Ne, že by tu nebyli jiný lidi, ale nebudu sama bez sluníka. Jak s Andělem na horách vám dám vědět, až se s ní domluvím.

p.s. jestli jsem opomněla na něco reagovat, omlouvám se. Třeba to ještě napravím. Ted se chystám na fb....
1.1.1970 01:33:31
Tyjo teď jsem dal odeslat a jen se mi reloadovala stránka odpovedi smajl 1

Psal jsem že FAQ dodelám až dostanu pokyn ze je vse tak nejak ustaleno aby se to porád a porád dokola neprepisovalo smajl 10

A o hostingu nevim jak chodí , dlouho jsem nic neresil , žádná služba není svatá, ale jestli existuje něco váhodnějšího jak z hlediska možností a kvality služeb a nebo i jen cenou , proč ne proč to nezkusit . smajl 10

K ostatnímu se vyjadřovat nebudu , nejak mě zrovan nic nenapadá jak bych měl reagovat smajl 10
1.1.1970 01:33:31
2Beuča: Rozhodně nechci nikoho urážet ani ponižovat. Jestli to tak bylo pochopeno tak to se omlouvám, ale opravdu jsem to tak nemyslel.

Nechci řikat o někom že je ménecenný ani neshopný. To jak jsem psal Sluníkovi nebylo bráno jako její neschopnost, ale tak že má smůlu za poslední rok a půl na zaměstnavatele. Kdybych ji chtel neco takoveho rici tak ji to reknu mezi 4ma ocima a ne verejne. To ze reagovala az po 5 dnech tak, opakuji, to nemela byt kritika, ale "pochvala" ze se apson nekdo vyjadril. a je mi jedno ze je celej den na fcbk nebo co dela. Ale at potom nepise, ze (kdyz muj text pochopi jako kritiku), ze nema cas na to reagovat, kdyz do diskuze na klubu reagovala. mozna jen slovickarim, mozna sme se dotoho vsichni zamotali. mozna jenom ja

Santiho jen odradilo to, že když se snažil navrhnout nápady (viz akce s plesem) bylo mu to "omláceno" o hlavu a vy ste si to vzali jako svoji kritiku. Ani neveděl že 70% veci ktere napsal, jste už dávno zrealizovali. ale nebylo echo na klubu. mam ten dojem ze si rikala "ze nemas povinnost kazdymu vsechno hlasit" Tohle uz rozebirat nebudu uz je to uzavreny.

Ohledne vytahovani atd. ja jsem jen reagoval na reakci slunika. Ano, to co napsal slunik me taky mohlo vzit, ale to uz nikdo neresi.

A co se tyce reakci. ano volame si, ale je dobre obcas po necem uspesnem vlozit nejake echo ci reakci. ja se apson snazim pokud udelam nejakou zmenu informovat o tom, nebo si to aspon myslim, jak vas telefonicky a zde do diskuze. ted to neberte tak ze chci za kazdou zmenou co provedu napsat "ty jsi tak uzasny bez tebe by to vubec neslo" ale jde mi o to aby mel kazdy moznost vedet co se stalo, upravilo a zareagovat na to.

Továrnu na prachy z toho nikdo nikdy nechtěl mít, ale každý, aspon dle meho nazoru, chtel aby to apson fungovalo samo. abychom to neplatili ze sveho ...

a muj proflakany cas ? ano je to proflakany cas, ale proto abych mohl neco (nejen) na klubu delat tak potrebuji aby mi to myslelo (hlavne u programovani ne "grafickeho upravovani"). coz se v mnoha pripadech nedeje a nemam na to potrebnou koncentraci. soustredenost = 0. nechci se obhajovat, ale je to tak.

2Slunik: Ja jsem nikde nerikal ze na me mate brat ohledy. Jen jsem psal ze k tomu potrebuji cas a aby mi to v danou chvili mizelo

2Honza: o FAQu nevím že se čeka na pokyn. a hosting ... ten už neřeším, zkusím to provizorně hodit k sobě na hosting, jestli se to projeví. a pak kdyžtak uděláme kroky.

No vzhledem k tomu že se tady opět "hadame" jen já, beuča, sluník a tom (dnes napsal i alexxx) nevím jestli to má cenu řešit zde nebo si to vyrikat u stolu. Pripadne co udelat s "dalsimi moderatory"

Připadně když si to čtu, jak jsem dulezitej, ze jsem neco vic, ze na vsechno seru, mam to solidne v pici, chci z toho mit dojnou kravu atd. jestli nebude chyba ve me. Klidne vam to vsechno predam a budu jen "clenem" (nekdo to tu uz taky kdysi zminoval)
P.S. Nejsem uražen smajl 8
1.1.1970 01:33:31
Sakra,jeden odejde,druhý to předá,třetí to nebude dělat bez prvního,ostatní na to serou a jsou v ilegalitě,a na Facehnusu jsou tři kluby nebo kolik. Asi jsem se zbláznil,nebo jsem letadlo. smajl 12 Bylo to ode mne myšleno,jako konstruktivní diskuze k nečinnosti členů,a koukám,že je to hromadné odhlašování a předávání funkcí.... Činní se pohádali a nečinní se smějí..... SUPER.
1.1.1970 01:33:31
tak nazdar, par dni sem byl pric, a nestiham se divit,kurna ,abyste nerekli tak ja k tomu nemam co ,mne mrzi ze se zerem mezi sebou. nemyslim ze tady nikdo nic nedela,kazdy dela co muze a kdy muze spis si myslim ze tady vazne komunikace smajl 5 . Promite mi ze pisu jen k tomu k cemu chci a nac mam chut reagovat, prominte ze ste moji vsichni velmi dobry pratele a ze vas mam vsechny velmi rad, prominte ze kazdy svuj volny cas travim pokud mozno s vami, taky mi prominte moji cestinu a pravopis.
dekuju
1.1.1970 01:33:31
No Jožko,naše slovenština není také nic moc.... smajl 7 Jinak podle délky předchozích přispěvků soudím,že komunikace je dost dobrá,jen pochopení toho,co ten druhý právě myslel je v pr.... smajl 44
Buď je to tím,že se moc známe,nebo tím,že se vůbec neznáme.... No to je pěkná blbost... Ale nechám ji tu. Třeba si to jednou někdo napíše. smajl 1
Mě osobně šlo o to,aby lidé jímž leží chod clubu na srdci udělali třeba to,že si přečtou někde zajímavý článek z motorismu,aby ho dali sem,a né na Fb.
Aby ti co sem ještě chodí věděli,že když odešlou příspěvek,tak se jim uloží.
Aby i když to čtrnáct dní nefunguje,věděli,že se pracuje na odstranění.
Aby moderátoři,kteří sem nechodí,nebo chodí,ale nechtějí psát,sami řekli - Přátelé nemám čas nebo chuť se zabývat clubem.

Vše jsem směřoval k tomu,aby platící členové věděli,že jejich peníze nejsou vyhozené do kanálu.
Vše jsem směřoval k založení Občanského sdružení. A to asi všichni pochopí není o tom,že to tu potáhnou jen někteří a ostatní to budou v tichosti kritizovat.
Opravdu jsem nečekal,že se to sveze na totální nepochopení a rozhádání lidí kolem.
Nicméně je to DISKUZE. A to uzavřená pár lidem. Takže pro mne osobně je lepší se dohadovat,než mlčet. Pomíjím vystupování z klubu a předávání stránek.
Vojta asi teď i sám uzná,že až po této diskuzi zase poněkud zvýšil svojí aktivitu a je zde skutečně vidět.
Takže alespoň tohle je pozitivní na celé věci.
Myslím si,že už jsme skutečně jako jedna rodina,a tak se prostě občas neschodneme.
A to i proto,že ač se nám to líbí,nebo ne,jsou zde i generační rozdíly... Takže i z toho můžou plynout určité nesrovnalosti v názorech.
To jen na vysvětlenou,co jsem já stařík původně myslel.
PS: Jestli se mi to Vojto neodešle,zemřeš smrtí Bongo Bongo.
smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Odeslalo,poprava se odkládá. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Ty jo, takovej mejdan smajl 1 tady. No já si myslim, že dokud se ještě nepereme, tak je to cajk smajl 7 . Ovšem někdo by si měl vidět do pusy (nebo spíš na prsty), a než něco sem vymastí, měl by přemýšlet. A když už ani to, tak aspoň svý chyby napravovat smajl 44 . Ale když to nejde, no tak to holt pak se není co divit, že chce někdo smazat, nepřispívat atd...
Vojta asi vážně vždycky potřebuje pořádnej průvan, aby začly některý věci fungovat, takže až tu bude zase za půl roku mrtvo, tak se zhádáme a ono se to zase oživí. I když si nejsem jistá, že je to to správný řešení.

MMT: co s tou schůzí??? Ať se zhádáme z očí do očí? smajl 1 smajl 7
1.1.1970 01:33:31
Já bych se sešel před Mikulášskou tam na místě. Třeba o dvě hoďky dříve. To bohatě stačí.
1.1.1970 01:33:31
ja budu mozna na mikulaske akci o den drive (snad se Beuci podari vybavit prodlozeny pobyt),tak sem za abychom tam tyhle nalezitosti probrali
1.1.1970 01:33:31
jj, psala jsem mu. Ovšem - chcete o den dřív, i když nebude sníh smajl 10 ? Páč sníh teda fakt nebude smajl 29
1.1.1970 01:33:31
No napsali si to hezky Tome. Přesně to vystihuje situaci.

Jinak průvan asi potřebuju, ale zase takových změn jsem tady nedělal. Jediný "větší zasah" byly příspěvky. To ostaní byla spíš metoda pokus-omyl, bo jsem nevděl kde je problém. Snad jsem ho už odhalil smajl 11

a co se týče schůze, klidně mikuláš smajl 8 2 hodky predem, nebo klidně den dopředu smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Jen chci aby vše probíhalo na úrovni profesionality. A ta je pro mě poněkud výše nastavená. Bohužel,a nebo bohu dík..... Jak to kdo chápe.... Nejsem schopen akceptovat lajdáctví a to v jakémkoliv smyslu. Tak to prostě je. Jinak ať si Os založí,kdo chce. Ta možnost tu je..... smajl 1 Jenže co dál...????
Jak je to s tou možností schúze před Mikulášskou??? Je to akceptovatelné? Tedy ani nevím,koho se ptát. Schází tu velitel.... smajl 1
1.1.1970 01:33:31
jj, schůze ok, my pojedeme už nějak dopoledne, takže to jako problém nevidím, jen bysme asi měli domluvit podrobnosti,jestli se sejdeme tam nebo někde poblíž, páč já bych ráda taky obědvánkovala smajl 2.... Takže klidně může být společný oběd bo tak nějak... Jůůů, a ve vzteku pak po sobě házet krokety a knedlíci smajl 1 smajl 1 smajl 1 smajl 26 .

Edit:OS nezakládám, já jsem pro, založit odbory smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Ne.ne.To byl jen můj nápad,jak dál.
1.1.1970 01:33:31
no ja bychtel prijit den driv tak ci tak, (nezalezi na pocasi) tak ja se prispusobim jak to bude vyhovovat Vam
1.1.1970 01:33:31
Když to tady čtu tak se divým že ještě fungujeme. Rozebírá se tady kdo sem z moderátorů chodí kdo né kdo kolik napsal příspěvku tady nebo tam , ukončují se registrace v klubu nadává se na Vojtu že nestíhá že na to sere a do tohohle chcete abych přispíval ? Co vám na to mám říct nic a proto taky nic nepíšu vyjádřil sem se tady jednou a co nic se nestalo, vyjádřil se Santík a co se stalo byly mu odebrány práva moderátora kuli tomu že sem přestal chodit z toho důvodu proč já sem nepřispívám je to normální ? No přeci není tak že je ASI NĚCO ŠPATNĚ . Když se to tady posledně mastilo tak sem nadával že sou všichni zalezlý na FB a co se od té doby změnilo NIC založila se skupina na FB a všichni sou tam opět a tady ani noha ano sem tam taky protože celá stará garda z klubu je tam takže je hledám automaticky tam . Bylo by třeba aby si každý zametl před svím prahem než něco vypustí z huby a začne vytahovat špínu na jiné jenom kuli tomu že někdo něco napsal a já to špatně pobral. Co se týče klubu samotnýho je dořešený samofinancování které se domlouvalo na schůzi odpovím si sám NENÍ ptám se proč? V tom případě nemusíme dělat jako by schůze abychom tam něco domlouvaly a když se na něčem domluvíme tak aby se to taky udělalo a né aby to lehlo k ledu. Ono je to těžký když se řekne pravda tak to vždycky bolí.
PS: Jestli se to někomu nelíbí co sem napsal Tak dobrovolně se vzdávám práv moderátora a zůstanu pouze řadový člen a budu mít aspoň klid a né že budu chtít hned rušit registraci a píši to již podruhé..
Nechci se snikým hádat mám svejch starostí dost a málo času a zimu na krku takže veškerý čas trávím v práci nebo na melounech ale i přesto si najdu chvilku abych sem nahlídl.
1.1.1970 01:33:31
Nj Hruďajs smajl 10, ono je to furt o jednom a tom samým. Psaným a mluveným slovem, pochopením jeden druhýho, komunikace mezi všemi... A co se týká např. Santiho - každá mince má dvě strany... smajl 7 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Hrudík: Potrefená husa se ozývá (tím myslím sebe, aby si to zase někdo nevzal příliš osobně), narážíš na moje odhlašování z klubu. Chápu že jsi rozhořčen, zvlášť když jsi s Vojtou strávil víkend a on ti podal informace.
Takže nejdřív k Santimu.Santi byl smazán jako moderátor, ne proto, že napsal svůj názor, ale proto, že jako moderátor už několik měsíců nereaguje, zrovna tak Lorry a Kajencik.
A teď ke mě a mému odcházení z klubu. Nezlob se, ale už jsem dost stará na to, že když napíšu, že nemám čas, že tu nemůžu vysedávat, protože musím shánět práci,abych se dozvěděla, že nikdo nemůže za to, že nejsem schopná si najít dobrou práci, tak to je kapku dost. Ona asi práce číhá na každém kroku a jen já blbka jí zřejmě nevidím.A jestli taky chceš říkat že na Fb čas mám, tak ano, občas jsem tam, ale na můj účet chodí ještě tři další lidi, aby si tam mohly odsouhlasovat dárky do her, takže to, že jsem tam přihlášená, ještě neznamená, že tam jsem opravdu já.
Jen jsem chtěla aby sis taky vyslechl druhou stranu,protože Vojtíšek je typ člověka, který si to nechce u nikoho rozházet a být se všemi zadobře.On to myslí dobře, to já vím, jenže důsledky jeho hraní na všechny strany jsou pak bohužel takové jaké jsou.
1.1.1970 01:33:31
Já už bych to dále nerozebíral. Myslím,že i tato diskuze vedla k hromadě pozitivních věcí,přibylo hromada krásných dlouhých příspěvků... smajl 1 A nakonec i Vojta je tu zas na chvíli denně... Znova opakuji,sice to vypadá jako hádání,třeba je to hádání,ale je to daleko lepší než nekomunikovat a nebo sem nechodit. Co se týče Santíka,tak mi Vojta říkal,že o vyřazení z moderátorů požádal sám,stejně tak Lorryk. A pokud kluci změní názor,není problém je do moderátorů zařaditi zpět.
Nakonec Martine,vidíš,že tu Sluník stále je ... smajl 44 smajl 7
Co se týče toho,že NENÍ financování,tak k tomu bych rád připoměl,že se v dalším tematu řeší Občanské sdružení,které by toto mělo řešit. A mohu tě ujistit,že podklady k jeho založení nebyly práce na jedno odpoledne. Myslím,že Sluník i Vojta má slova potvrdí.
1.1.1970 01:33:31
myslím, že Tom si na tom sakra máknul. Podklady jsem předala Beuče k nahlédnutí domů, aby mi to tady do rána nečetla by si se mnou nepovídala.
1.1.1970 01:33:31
smajl 1 jj, pravda... Večer si to vezmu místo knihy smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Omlouvám se že jsem se pokusil reagovat na vícero příspěvku najednou.
Slunik:I přesto že Vojta semnou trávil pracovní víkend tak světe divse ale mi jsme neprobíraly klub ani členy ale to je jedno. smajl 5 tak utočím na Vojtu aby mi dodělal slibovanou sekci NISSAN Andělé a odesíláni info meilu při odpovědi v tematu které jsem založil nebo jsem do něj přispěl
Blíží se zima tak tu budu častěji.
1.1.1970 01:33:31
Za ty Anděle bych se přimlouval taky. smajl 44 smajl 44 smajl 44 To si myslím má budoucnost.
1.1.1970 01:33:31
Ty andělě mám v hlavě přesně vím jak budou vypadat a jak fungovat ... ale ještě jsem se k tomu nedokopal
1.1.1970 01:33:31
Tak se hezky dokopej, je to něco co je celkem důležitý, zvlášť když jsme rozesetý po celý republice.
1.1.1970 01:33:31
No jestli se k tomu budeš dokopávat stejně dlouho, jako do teď, tak máme šanci, že naši potomci se toho dočkají...
1.1.1970 01:33:31
Hej hej už se nehadejme ! smajl 10 Je potřeba dat si jasná pravidla a ty dodržovat ale jako fakt striktně dodržovat myslím že zezčátku to šlo ale ............. tak sakra když to šlo zezačátku tak to musí jit i teď ! Je na čase si zase sednout a popovídat si jak zde mnozí píšete smajl 10
1.1.1970 01:33:31
Kdo se hádá smajl 10 ??? My se nehádáme, si vyměňujeme názory smajl 7. Dyk víš jak to je. Zhádáme se do krve, ale přitom se máme pořád rádi smajl 10 smajl 31
1.1.1970 01:33:31
Já se nehádala do krve, já se hádala do akutního zánětu průdušek. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
kdyz se hadame zname ze jeste komunikujeme a ze nam tu na necem zalezi, horsi by bylo kdybi uz tu nebylo s kym se hadat smajl 1 smajl 44
1.1.1970 01:33:31
No, na hádání je nás ještě pořád dost smajl 1 . A kdyby došli moderátoři, klub má ještě dalších 1000 členů smajl 1
1.1.1970 01:33:31
No, na hádání je nás ještě pořád dost smajl 1 . A kdyby došli moderátoři, klub má ještě dalších 1000 členů smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Tak, tak, občas je třeba vypustit ventily smajl 44

edit: No jenže členové se do hádání nezapojují, takže to je zase na nás.smajl 10
1.1.1970 01:33:31
jo to se musime hadat verejne a ne v sekci pro moderatory smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Kdepak, co si doma uvaříme, to si doma taky sníme. Žádný tahání na veřejnost. smajl 1 smajl 26
1.1.1970 01:33:31
To ne to tahat na veřejnost. Jsem myslela, že jak se budou moderátoři obměňovat a střídat, tak že je na hádaní ještě spoustu lidí smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Tak jak je to s tou délkou platnosti? někteří neaktivci jsou tu už skoro od začátku a stále jsou ve členech. Nemyslím, že by se třeba měl mazat Zdeno a ostatní co jezdí na srazy ale např.
http://www.nissan-club.cz/clenove/danial_sz
http://www.nissan-club.cz/clenove/jimmbo
http://www.nissan-club.cz/clenove/monika
http://www.nissan-club.cz/clenove/jan20nov a další a další a další.
1.1.1970 01:33:31
nejdřív se musím smazat já (páč dvojitý příspěvky) a pak se můžou mazat ostatní smajl 2
1.1.1970 01:33:31
Já jen že je to téma na 5 stran a stále nevím jak dlouhá je doba platnosti.
1.1.1970 01:33:31
Momentálně není určena..... Rok je pro mne dost dlouhá doba,ale nikde to není napsané. Jsou to možná i lidé,kteří třeba chtějí nakouknout do inzerce a pak už nic. Možná,že by inzerce měla být volně přístupná bez přihlášení.
Většinou to všichni mají.
1.1.1970 01:33:31
Podle mně kdo tu je naregistrován a nemá v profilu auto tak by mněl bejt smázlej aby nezabýral místo jeto sice hezké že máme 1018 členu ale pouze 294 aut nechal bych jenom ty členy kteří sou sice bez auta ale sou trochu aktivní (co schání nějaké info o autě)podle mně bych dal 3 měsíce potom smáznout.pouze muj názor smajl 7
1.1.1970 01:33:31
No, myslím, že tak tři měsíce jsou optimální, na tom jsme se už shodli, ale zatím žádná odezva ze strany ,,Boha". smajl 5 Přitom 20.7.2011 psal, že to musí doladit.
1.1.1970 01:33:31
Je to popsané v tom plagiátu,co jsem vytvořil. A to jsem to tvořil s nejlepším vědomím a svědomím. Akorát je otázka,jestli to nebyla zbytečná práce... smajl 1
1.1.1970 01:33:31
Ano 3 mesice jsou optimalni (jak jsemse jiz dohodli), ale jeste nemam nastaveny automaticky skript s generovanim informacnich emailu a automatickym mazanim uzivatelu. Vemte v potaz treba to ze dotycny prispel neco do diskuze ... a ted se tam zobrazi co ?

ale to uz je vymyslene a udelane z nejake schuze smajl 11 mám ten dojem že se zobrazí "neaktivní člen" bez profilovky.

a ten "buh" psal ze to neni odladene. a stale jeste neni.
1.1.1970 01:33:31
Já nechci být nějak hnusná, urejpaná atd., ale posledních 14 dní mám pocit, že cokoliv, co se tady napíše, že je třeba dodělat, udělat, předělat a opravit, upravit atd., že na to je stejně a stále jedna a ta samá odpověď: na všem se pracuje, už se to jen musí doladit...
1.1.1970 01:33:31
Ano odpoved je stejna ... ale bohuzel(bohudik) posledni 2 mesice mam docela hodne prace. a jak jsem jiz psal neni to prace u pasu. nemuzete me postavit pred web a ric "ted programuj" kdyz predtim cumim 12 hodin do pocitace. to proste nejde. Neberte to jako vymluvu.

Jinak priznavam ze jsem mohl od cervna do srpna neco udelat. ano to bylo obdobi kdy nebylo moc prace a ja jsem se flakal.
1.1.1970 01:33:31
Takže jsem dneska dodělal:

Ten kdo je víc než 90 dní neaktivní neaktviní na klubu -> tak mu přijde dneska v noci email ať se přihlásí. že má na to týden jinak bude zrušen.

Dále jsem udělal u platicích členů, že Ti, kteří už nemají členství dostanou email s upozorněním. Ještě musím dodělat smazaní informace u člena, že má zaplaceno. Mela by to dostat Beuča např.

Dále jsem rozdělil neplatící/platící
1.1.1970 01:33:31
V propadlých se ti zobrazuje i vetess bo jak se jmenuje a ten platil letos v srpnu.
1.1.1970 01:33:31
Ten už je opraven.

Jen pro informaci.
Aktuálně už jsou 3 lidé bez poplatku .. já, Beuča, Horal

a byl odeslán email neaktivním členům (632lidí). kteří nebyli přihlašeni na klubu déle než 90 měsíců. s textem:
Dobrý den.
Rádi bychom Vás upozornili, že jste se již víc než 90 dnů nepřihlásili na stránky www.nissan-club.cz. Pokud se do týdne nepříhlásíte bude Váš účet zrušen.
Děkujeme
Váš Nissan-club.cz
www.nissan-club.cz

P.S už se mi vrátilo 5 mejlů (nefunkční, neexistující atd.)

edit: v tuto chvíli se již přihlásilo znovu 8 lidí ... Tak co ted s tim ? nechat je azse a za 3 mesice upozornit .. nebo smaznout rovnou
1.1.1970 01:33:31
Já bych tam napsala, že pokud se nebudou na klub přihlašovat v následujících 30-Ti dnech bude účet smazát. Když sem nechodili takovou dobu, zřejmě nemají ani zájem, takže další měsíc od přihlášení je tak akorát.
1.1.1970 01:33:31
Horal přispěl do mecenášů.
1.1.1970 01:33:31
tak jak to bude s těma, co se přihlásili po upozornění (připomínám, že rozesílal Vojta těm, co tu neprojevují žádnou aktivitu)? PROSÍM O VYJÁDŘENÍ, ať se podle toho může Vojta zařídit. Tady se člověk prostě nedohrabe k nějakému výsledku.Něco se rozřeší, ale nedořeší.Já navrhuju měsíc po přihlášení,pokud nebudou vykazovat aktivitu nekompromisně smazat.
1.1.1970 01:33:31
před 14 dnema jsem napsal prispěvěk a nedavno mi prisel ten mail že jsem nebyl aktivni 90 dnu tak nevim no tak me smaznete smajl 10
1.1.1970 01:33:31
Nejprve je potřeba v tomto smyslu aktualizovat pravidla.
Můj návrh:
Po třech měsících upozornění,po dalších třech smazat.
U platících členů to samozřejmě neplatí. Tedy platí,ale po roce od posledního zaplacení. Stejný postup.
Mluvím o zalogování.
1.1.1970 01:33:31
Další tři měsíce jsou zbytečné, když sem někdo nechodí a pak sem vleze až po upozornění, tak si myslím, že stačí měsíc.
1.1.1970 01:33:31
Souhlasím s posláním emailu po 3 měsících a pak si myslim, že úplně stačí jeden měsíc. Když nemá někdo zájem 3 měsíce,tak nebude mít zájem dál. Myslím, že je zbytečný,aby neaktivní člen zabíral místo těm aktivním... smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Honzik: Hele já byla taky smazaná a ani jsem si toho nevšimla smajl 1 smajl 1 smajl 1 smajl 7
1.1.1970 01:33:31
ja suhlasim s Beučou, po 3 mesiacoch mail a potom po dalšom mesiaci smazat. Samozrejme hovorim o zalogovani nie o prispievani.
1.1.1970 01:33:31
Vojtíšku,už jsi na to koukal? Je už to nějak nastavený,aby chodil po třech měsících mail a po dalším měsíci byl účet zrušen? Jen to připomínám, aby to nezapadlo v diskuzi.
1.1.1970 01:33:31
Vojto,jak píše Sluník,mrkni na to,protože jak tu začnou úpravy ohledně sdružení,v tu chvíli by měly součastně tato pravidla začít platit. Předpokládám,že do té doby to probereme i osobně.
1.1.1970 01:33:31
Asi to teda zpracuju do klubových pravidel. Nejlépe dnes a zašlu Vojtíškovi. smajl 7
1.1.1970 01:33:31
to je dobrý nápad smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Pravidlo zpracováno a odesláno Vojtíškovi v tomto znění: 27. Pokud Váš účet bude neaktivní déle než 3 měsíce( nepřihlásíte se na stránku www.nissan-club.cz ) bude Vám zaslán e-mail s upozorněním na tuto skutečnost.Pokud se ani poté nepřihlásíte bude Váš účet po 30-ti dnech automaticky smazán.To samé platí i pokud se na výzvu na klub přihlásíte, ale dalších 30 dní budete neaktivní.Zamezíme tak počtu tzv. mrtvých duší.
1.1.1970 01:33:31
Jak píšeš- Pokud Váš učet bude neaktivní.... Nemělo by tam být,jak dlouho?
1.1.1970 01:33:31
editováno. smajl 1 Nějak mi to vypadlo z textu.
1.1.1970 01:33:31
Super. smajl 44
1.1.1970 01:33:31
Takhle nějak chodí informace z mazdaclub.cz (inraj)

Dne 2010-09-23 20:01:08 jste se zaregistrovali na Mazda KLUB (www.mazdaclub.cz). Naspoledy jste byli aktivni dne 2010-10-25 19:40:43 (pred 336 dny). Clenstvi je automaticky ruseno po 365 dnech neaktivity. Chcete-li si clenstvi zachovat, prihlaste se na stránce Login.

Vaše uživatelské jméno a heslo je:
Url (www): www.mazdaclub.cz
Login: Santi
Heslo: Nepamatujete-li si jej, muzete si nechat vygenerovat nove docasne a zaslat emailem pres pres funkci Záchrana hesla
Pokud si přejete členství zrušit, stačí na tento email nereagovat a bude zrušeno automaticky.

Takhel bych to taky napsal. místo toho mého textu smajl 11
1.1.1970 01:33:31
Jj,ale my tam budeme mít tři měsíce a měsíc, tak to do toho zakomponuj. smajl 1
1.1.1970 01:33:31
No by mě zajímalo co ze mě vypadne smajl 1
1.1.1970 01:33:31
jistě něco velmi pozitivního smajl 1

Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme