Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.
Micra K10
rok 1982 - 1992
Nissan Micra je městský osobní automobil vyráběný koncernem Nissan od 1982. Pojmenování Micra je určené pro export. Originální jméno je Nissan March. Premiéru měl v říjnu 1982 roku pod pracovním názvem K10. Měl se stát konkurencí populární Hondy City. Tato verze byla vyráběna v letech 1982 - 1992 jako tří- a pětidveřový hatchback. Byl vyráběných ve verzích motoru o objemu 900 cm?, 1000 cm? a také 1200 cm?.
Micra K11
rok 1993 - 1997
Druhá generace-K11 byla vyrobena na počátku roku 1992 a v Evropě se začínala prodávat ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku. Micra byla, jako druhý model Nissanu po Primeře postavena v NMUK závodu Nissan ve Washingtonu. Je poháněna zbrusu novým plně hliníkovým 1,0 L (CG10DE) a 1,3 L (CG13DE) DOHC 16 ventilovým motorem s 55 PS DIN (40 kW/54 hp) a 75 PS (55 kW/75 koní). Posilovač řízení byl možný pouze u některých modelů. Airbag,. Auto brzy získalo ocenění evropské auto roku pro rok 1993 (první japonský vůz). Po menších změnách v roce 1996 a v roce 1998, šest let po jeho zahájení, v březnu obdržela facelift, který umístil servořízení jako standard do všech vozů. V roce 1998, závod Washington vyrábí miliontou Micru a stává se tak prvním japonským výrobcem v Evropě, který dosáhl tohoto čísla. V Irské republice byla Micra velmi populární auto. Na Taiwanu, kde se auto prodávalo od února 1995 je vylepšená verze s názvem Super. Má digitální přístrojový panel, LED zadní světla, nové přední světlomety z moderního skla. Také přichází s částečně koženým interiérem se zadními opěrkami hlavy. Auto si stále zachovává původní motor CG13DE. V UK postavená Micra byla krátce vyvážena na australský trh a začíná v roce 1995 se třemi modelovými řadami - základní 3-dveřové LX, 5-dveřové SLX a 3-dveřové Super S. V roce 1999 Renault koupil 36% podílu ve společnosti Nissan, a v roce 2000 se mluvilo o pohybu výroby Micra do Flins, nedaleko Paříže. Nicméně, britská vláda tomu zabránila tím, že nabídla 40.000.000 liber, jako grant, který byl schválen Evropskou komisí v lednu 2001.
Micra K11C
rok 1997 - 2003
Původní facelift (1997-2000) kumulativní vizuální změny z prvních modelů součástí byla změna masky chladiče a světlometů, přepracovaný přední a zadní nárazník, oválné místo kulatých ukazatelů, drobné změny vnitřních kontrolek, přepracovaný zadní stěrač, které leží vodorovně místo svisle. Na konci roku 2000, byla původní facelift nahrazen druhou faceliftovou verzí. Změny nové osvětlení přidáno do nárazníku, hlavní změnou je, že vnitřek vozu byl kompletně předělán. Do konce roku 2002, kdy byla představena nová Micra K12 byly modely K11C stále vyráběny. To znamená, že jak K11C a K12 byly postavené v roce 2002. K11C modely byly plně nahrazeny K12 na začátku roku 2003.
Micra K12
rok 2002 - 2007
Micra K12 byla odhalena v roce 2002 na pařížském autosalonu jako Nissan mm Concept. Na japonský trh byla uvedena koncem roku 2002 a do Evropy na začátku roku 2003. Vůz byl radikálně přepracován: To představovalo nový, 70 mm delší rozvor (vyvinuté s Renault) a jiné křivky exteriéru, který byly vyšší a mírně širší. Její nejvýraznější rys byl pár předních světlometů. Ostatní doplňky včetně posuvných zadních sedadlech a možnost bezklíčové zapalování ve vyšší specifikace modelů. Škálu motorů včetně zlepšení 1.2 (CR12DE) a 1,4 (CR14DE) benzínové modely, z Renaultu 1,5 dieselovou jednotku (K9K) . Automatická CVT převodovka předchozího model K11 byla nahrazena konvenční automatickou převodovkou.
Micra C+C
rok 2005 - 20..
K12 šasi vyvinula kupé kabriolet s názvem Nissan Micra C+C). To bylo navrhnuto v Londýně Je postaven, jako moderní interpretace z roku 1991, Nissan Figaro s konvertibilní střechou namísto plátna, které Figaro měl. Elektrický skládací skleněná střecha je vyrobena karoserií Karmann a má 2+2 uspořádání míst k sezení. Auto je poháněno 1.4 nebo 1.6 benzín motorem, nebo 1,5 L diesel, který je k dispozici pouze pro evropské verze. C+C byla původně dostupná pouze v Evropě, ale prodej v Japonsku začal 03. 2007 po předvedení v Tokiu na Auto Show.
Micra K12C
rok 2007 - 2010
Koncem roku 2007 prošla Micra faceliftem, po kterých má několik kosmetických vylepšení: každý model je nyní vybaven standardní závodní mřížkou převzatou z K12 160 SR, vylepšené přední světlomety. V interiéru jsou nové konstrukce sedadel i látky, přístrojová deska má rysy převzaté z jiných Nissanů. Nové vybavení zahrnuje i zvukové rychlostní varování, připojení Bluetooth a couvání čidla. Všechny modely (s výjimkou pro entry-level), jsou vybaveny sport nárazníky a spoilery na bocích a vzadu. K12C modely v Evropě: Visia: starý model K12 s facelift Acenta / Acenta +: luxusní modely Tekna: sportovní model 160 SR: sportovní výkon / model Active Luxury: luxusní / sportovní model
Micra W02A
rok 2010 - 20..
Další generace Nissan Micra byla odhalena 1. října 2009 a je známá jako W02A (místo K13). Bude založena na vylepšené B-platformě s novým 1.2 do 1.3 l (XH5) motorem a současně zachová HR15DE. Nissan již uvedl, že model bude představen v pěti zemích, ale jen tři z nich dosud potvrdili: Čína pro místní trh, Thajska Japonsko a Jižní-východní asijský trh, a Indie i pro místní i evropské trhy. NMUK závod ve Washingtonu budou nabízet zcela nový model, který bude soutěžit na stejném segmentu trhu, jako Micra. 10. února 2010 Nissan oznámil, že Nissan Juke půjde do výroby po jeho vzhled, jako auto s názvem Quazana.