Celkem:
členů4354
aut784
témat1366
příspěvků19556

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Model - Terrano

Terrano

rok 1985 - 1993

Nissan Terrano /Pathfinder Nissan Terrano vznikl podle receptu, jakým v polovině 80. let postupovali Opel, Toyota nebo Mitsubishi. Na zkrácené šasi pracovního pick-upu připevnili líbivou a dobře vybavenou karosérii. Pro pohodlí nahradily listová pera zkrutné tyče nebo lépe, vinuté pružiny. Pod kapotou našel domov vedle dieslu také benzínový 6-válec. Nissan nepostupoval jinak. Základem byl Pick-up ,,Light Duty".Novic ze srpna 1986 se doma jmenoval Terrano, v USA Pahfinder . 3-d 5-místné pohodlné kombi pro volný čas sedělo na žebřinovém rámu. Na export montovali zážehový 4-válec 2388 cm3 (101 k @4800,pro místní 103 k @4800,JIS,150Km/h), zážehový V6 s centrálním vstřikováním 2960 cm3 (136 k @ 4800, USA 147 k ,SAE, Japonsko 140 k , JIS ) a TD 4-válec 2663 cm3 ( 104 @ 4000, atmosférický) .Byla poháněna zadní kola, řidič mohl přiřadit přední pohon. Volnoběžky v nábojích předních kol byly automatické. K mání byla také terénní redukce a diferenciál s omezenou svorností. Převodovka 5-stupňová nebo 3-stupňový planetový automat a měnič s dvojnásobným navýšením kroutícího momentu. Rozvor 2650 mm, délka 4365 mm, šířka 1690 mm, výška 1680 mm,světlá výška 21 cm, hmotnost prázdného auta +1670 kg. V roce 1997 se objevil TD 3,2-litru. Dítě modernizační vlny roku 1999 má jediné jméno Patfinder. V roce 2001 se konečně objevil zážehoví V6 3498 cm3 ( 220 k @ 6000,175 Km/h ).Luxusní 5-d,5-místné kombi má pohon všech kol s variabilním rozdělením hnací síly mezi kola obou náprav až do úplného přenesení výkonu na zadní kola. Auto má elektronicky ovládanou viskózní spojku spolupracující s 4-stupňovou samočinnou převodovkou a 2-stupňovou redukcí. Zadní náprava je vybavena diferenciálem s omezenou svorností. Karosérie je nyní samonosná, vpředu nezávislé zavěšení McPherson, zadní náprava zůstala tuhá s vinutými pružinami, panhardskou tyčí, stabilizátorem. Rozvor měří 2700 mm, délka je 4640 mm, šířka 1820 mm, výška 1750 mm, světlá výška 21,0 cm. Prázdný vůz váží 1950 Kg, užitečná hmotnost 450 Kg. Auto, určené zejména severoamerickým zákazníkům, se v Evropě objevuje spíše sporadicky.


Terrano II.

rok 1993 - 2002

Nissan Terrano II Z Barcelonské továrny Nissan Ibérica vyjížděla od roku 1993 siamská dvojčata Nissan Terrano II a Ford Maverick. Zkonstruovalo je nissanovo ,, technologické centrum" v britském Cranfieldu. Terrano II je 5-místné 3-/5-d kombi. Poháněná byla kola zadní nápravy s možnosti připojení kol předních do rychlosti 40 Km/h, v předu jsou samočinné volnoběžky, zadní diferenciál s omezenou svorností.Pohon : 4-válce -benzínový 12v 2389 cm3 (124 k @ 5200,160 Km/h) nebo TD 2664 cm3 ( 99 k @ 4000,145 Km/h).Řazení : 5-stupňové s 2-stupňovou redukcí. Terrano II mělo žebřinový rám, vpředu dvojitá trojúhelníková ramena, torzní tyče, vzadu byla tuhá náprava s podélnými rameny, panhardskou tyčí, všude stabilizátor. Rozvor: 2450/2650 mm, délka 4105/4585 mm, šířka 1735 mm výška 1800/1810 mm, světlá výška 21,0 cm. Prázdné auto váží +1620/1750 Kg, užitečná hmotnost 680/830 Kg. V červenci 1996 bylo Terrano II přepracováno, další úpravy se objevily roku 1999. Na jaře 2002 se vylepšila fasáda, charakterizovaná novou mřížkou chladiče plastovými díly, obdélníková světla sdružila mlhovky. Jmenuje se Terrano. Pohání je TD 2664 cm3 ( 125 k @ 3600,155 Km/h) a 2953 cm3 (154 k @ 3600, 170 Km/h ) z patrolu. Někde přežívá zážehový 4-válec 2,4-litru (118 k ). Změnila se délka 4240/4720 mm při zachování rozvoru, šířka 1755 mm a výška 1810 mm. Prázdný vůz váží +1700/1815 Kg, užitečná hmotnost je 810/765 Kg. Brodivost 45,0 cm nájezdové úhly 35st/26st.


Zpět na modely

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme