Celkem:
členů4411
aut789
témat1374
příspěvků19567

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Terrano / Motor, převodovka / Auto kouří,ale zase jede

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Auto kouří,ale zase jede
vik2
Příspěvků: 406



20.12.2011 07:38:22
Nete a v cem vadi podle tebe "turbo efekt" ??
Turbo zabere od 1500ot.. Krom 1cky a 2jky se vzdy snazim jet tak aby mel motor aspon tech 1500ot.. Protoze kdyz jsi pod nima, tak se mu to vubec nelibi. Klepe se, vybruje, nadáva.... A myslim ze je to i doporucovany netrapit motor otackama kdy nezabira turbo.

Takze kdyz se drzis nad 1500ot. tak vlastne zadnej prechod neni,,, protoze porad zabira turbo.

a co se tyka octy 1.9TDi - mame v praci sluzebni 74kw. a je tam velkej rozdil od terrika. ona zabere kolem 1800ot. a znatelne. ale do te doby je totalne mrtva!! Terrik diky objemu(odhaduju) je schopen jet od volnobehu (u me je to cca 800-900ot.)


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

20.12.2011 17:25:45
Kluci kdy zabírá turbo si dohledáte snadno umně to je
Maximální kroutící moment RPM=se rovná nástup turba
Moje hračka
Maximální výkon:
92 kW (125 ks)
Max. výkon RPM:
3600 rpm
Maximální kroutící moment:
278 Nm
Maximální kroutící moment RPM:
2000 rpm

U tebe Vik
Maximální výkon:
74 kW (101 ks)
Max. výkon RPM:
4000 rpm
Maximální kroutící moment:
221 Nm
Maximální kroutící moment RPM:
2200 rpm

A u tebe Nete
Maximální výkon:
73 kW (99 ks)
Max. výkon RPM:
4000 rpm
Maximální kroutící moment:
220 Nm
Maximální kroutící moment RPM:
2200 rpm

Jinak další info o autech je tady
http://www.cars-data.com/cz/nissan.html


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

20.12.2011 17:55:56
Tady je ještě fotka těch budiku


jozef1974
Příspěvků: 1536



20.12.2011 18:04:48
kluci celej problem je v tom ze mate malo hrnku a musite umit radit smajl 1 smajl 1 . ja mam taky turbo, ale neresim kdy zacina tlacit a podobny veci. Vzdycky jedu tak aby sem mel pocit ze si ten moturek beži hladce. sleduji tlak oleje a teplotu vody. smajl 26


vik2
Příspěvků: 406



20.12.2011 18:28:57
Hrudiku,, otacky kdy je maximalni kroutak, nejsou otacky kdy uz turbo zabira, ale kdy zabira nejvic. nastup turba je preci mnohem drive...
U me pri 1500ot. je to jasne citit. u tebe by to melo byt obdobne...

Jinak, predpokladam ze pridanim nafty u me a navyseni tlaku turba u nas obou se hodnoty max. kroutaku zmenily....
skoda ze ani jeden z nas nevyhodime litr abychom zajeli na brzdu
smajl 1 .


Jozefe,,, njn 6tivál je vo necem jinem smajl 26


vik2
Příspěvků: 406



01.11.2012 19:40:38
Před nějakym časem to tu probíral Hrudik. Přidával na turbu, zkracoval táhlo klapky. Abych nezůstal pozadu, hned jsem na něm v té době vyzvídal a odhadem jsem to taky zkracoval.
On mě budík, já ne.
Nakonec jsem budík taky koupil, dneska namontoval a jel to hnedky zkoušet.Výrobce JOM.
fotografie ukazuje maxima lni hodnotu, kterou jsem dosáhl. Dlouhej prudkej kopec, vytočená 4ka.
Tak si řikam, jestli jsem to s tím přidáváním nepřehnal ???




Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

02.11.2012 21:29:34
Dobře ty smajl 44 S tím tlakem buď v klidu tyhle motory sou prý stavěný na 1,2 baru a ty plníš 1,1 takže máš 0,1 ještě rezervu můžou se prý natvrdo nastavit na 1,2 bez jakých koliv problémů smajl 7 ale jinak dobrý já sem teda pozadu já funim 1,0 tak to budu muset doladit.
A jakej máš pocit z jízdy změnilo se to ? smajl 7


vik2
Příspěvků: 406



03.11.2012 20:01:51
Tak jsem to ubral na 1.0 cca
Pripada me zbytecny tolik foukat bez cooleru a patricneho pridani nafty....
Auto me totiz v otackach nekouri(samo ze trochu kouri, ale neni to takove to cerno jako za golfama TDííííí), takze mam smes asi chudou. Ted jsem ubral na tech 1.0 a malinko pridal na nafte.
stale to nekouri....

Ted jezdim a porad cumim na budik... funguje jak ekonomer smajl 10
tlak nezalezi na otackach, ale na mnozstvi nafty potazmo spalin..

jinak pocity z jizdy, ja uz takhle jezdim pomalu rok. pamatujes, ptal jsem se te 5.12.2011 interkou o kolik zkratit tahlo.
Akorat budik jsem koupil az ted. do te doby jsem nevedel jakej mam tlak smajl 1
Samozrejme ze oproti originalu to je znat smajl 26


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

08.11.2012 21:43:29
Tak prosím tě hadici sem tam dával normální opletenou palivovku benzínovou asi 6mm a olej tam nemám jinak se zkus podívat jestly to všude pořádně těsní.


melwins
Příspěvků: 24

aaa

13.11.2012 23:36:37
zdar, mám dotaz, přidám na turbu, ale jak přidám naftu na
čerpadle, když tam je el.řízený nebo si to přidá samo smajl 26


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

14.11.2012 21:02:30
Hele melwis žije Hele to by mne samotnyho taky zajimalo já si myslím že u nás s elektrykou to bude asi jedno protože to bude dávkovat naftu podle množství a teploty nasátého vzduchu od toho tam máme Váhu vzduchu která by to mela hlídat. To můj názor. smajl 7


melwins
Příspěvků: 24

aaa

14.11.2012 22:53:19
zdarec žiju, a chci si terrko trochu vymazlit, zvednout apod.
smajl 1


vik2
Příspěvků: 406



19.11.2012 09:09:28
Pokud vaha funguje jako u jinych aut, tak by mela zaznamenat vetsi prutok vzduchu a elektronika by mela patricne pridat. je tu ale otazka "ekologickeho" nastaveni ECU.
Mozna by to chtelo kluci nejakej CHIPtuning....




Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

19.11.2012 22:02:07
To znamená že buď či pnout a nebo nechat přepsat mapy ale co sem se bavil s kolegou v práci tak by to prý nedělal ono na jednu stranu či pnout nebo přepsat mapu na novým motoru a na starým je veliký rozdíl a nevíš co se podělá taky sem myslel na čip ale bylo mi to rozmluveno zatím tak jak to mám tak sem spokojen výkon tam je občas si zahulí ale zase jenom podle kvality nafty a tak se v tom rej pat nebudu. Záleží na každým do čeho se pustí. smajl 7


vik2
Příspěvků: 406



20.11.2012 14:24:45
tak ty uz jsi upravu na starym motoru udelal ne. kdyz jsi mu zvysil tlak z 0,6 na 1,0. Nebo myslis ze kdyz 200tis. km sel do valcu o 0,4baru mensi tlat, ze si toho ten motor nevsiml?????? smajl 1 smajl 1 smajl 1

Mezi nama, to je docela zasadni zasah. si vem ze pri spalovani se tlaky musely docela zmenit.

Na druhou stranu, nerikal jsi, ze z vyroby je motor uskrcenej?? Takze konecne zacal neco delat smajl 1

a dalsi vec je pristup. nekdo autu neustale "nakládá", a chova se k motoru jako prase. Jinej si ho setri a vykon vyuzije jen obcas. Dochlazuje. neprehrejva. kvalitni olej, drivejsi vymena.....to preci taky hraje roli smajl 26 smajl 26



Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme