Takze probehlo porovnani TD(1995-3dv.) vs.TDi(1998-5dv.)
Velikost kol stejna, silnicni vzorek. TDí melo bohuzel sirsi. 235 vs. 265. a asi je malinko tezsi.
TDí seriovej stav motoru, nema EGR, a nejsou po nem ani zbytky(ze by uz z vyroby??).
TD taky bez EGR(odstranen), vykuchanej vyfuk, Green filter+snorchl,lehce poladeno cerpadlo(skoro nekouri, neni na limitu moznosti, chci jezdit za normalni spotrebu) + tlak cca 1.05bar.
TDí dostalo dost naprdel. testovaci kopec- vodárna Chomutov. 100kmh vs. 85kmh nahore.
Subjektivni dojem ze svezeni s TDí??? Odspoda mrtvy, mala odezva na pedal, jinak rekl bych jede normalne. Mensi pocit z nastupu turba.(esly je v serii tak je to jasny).
Papirove hodnoty holt nejsou vsechno. Nechce se me verit, ze by ze 74KW/220Nm poladenim udelal vic nez 92KW/270Nm.
Dalsi test mozna bude, az zvedneme tlat TDi na 1.0bar. Taky mozna bude repase vstriku. Pry je hodne vybirave na naftu. Naproti tomu ja jezdim snad na vse co tece + 2x davka VIF(pri testu jsem mel naftu).