Celkem:
členů4411
aut789
témat1374
příspěvků19567

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Terrano / Motor, převodovka / Auto kouří,ale zase jede

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Auto kouří,ale zase jede
Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

20.11.2012 21:58:57
Já sem navýšil tlak až když mi motor kleknul a udělala se go klikovky potom sem si to dovolil ale jak píšeš jde o to kdo a jak se k motoru chová jak mu nakládá a co mu potom dopřeje smajl 7


vik2
Příspěvků: 406



26.01.2013 20:29:39
tohle se hodi, pro pripadne kutily




Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

27.01.2013 11:04:54
Vypadá to zajímavě ale co to je


vik2
Příspěvků: 406



27.01.2013 12:06:44
to je schema manualniho vstrikovaciho cerpadla. Vpodstate podobne jako ma T2-2.7TD. uz jsem delal zmeny na tom kuzelu. je ulozen excentricky na tyčce. otoceni menis vzdalenost od tycky 5. Dale muzes menit tvrdost pruziny a dalsi veci. je to jako by sis vyrabel svoje vlastni palivove mapy smajl 10. Sroubovak-chiptuning. Ze serie je to nastavene na minimalni davky paliva. Da se docilit, ze kdyz na to neslapes, pojede za malo a kdyz potrebujes, zabere fest


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

27.01.2013 19:15:51
Mně to je stejně naprt protože mi to hlídá elerktronika smajl 5


vik2
Příspěvků: 406



28.01.2013 07:54:53
Jsou tu i Terránisti, kteri maji starou dobrou klasiku - TD motor.

Znovu potvrzuji, ze nastaveni kuzelu to je mnohem lepsi nez pouhe pridani nafty na zadnim sroubu.




Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

28.01.2013 11:45:39
Tak určitě je to dobrá věc pro oživení mrtvého nastavení z výroby mi co máme elektroniku tak nám zbývá jenom navýšení tlaku na turbu demontáž škrtící klapky zaslepeni EGR ventilu z těch levnějších variant a nebo dohnat výkon čip tuningem což je podle mého u těchto motoru zbytečnost pokud ovšem nestavím soutěžáka



jozef1974
Příspěvků: 1536



28.01.2013 19:00:01
taky zatim stačim s vykonem tak momentalne nerešim ale jednou to bude mazec !!!!


Hrudik
Příspěvků: 1641

Tak to sem já

03.02.2013 17:59:43
copak chystáš smajl 7


vik2
Příspěvků: 406



04.02.2013 14:45:41
Takze probehlo porovnani TD(1995-3dv.) vs.TDi(1998-5dv.)
Velikost kol stejna, silnicni vzorek. TDí melo bohuzel sirsi. 235 vs. 265. a asi je malinko tezsi.

TDí seriovej stav motoru, nema EGR, a nejsou po nem ani zbytky(ze by uz z vyroby??).
TD taky bez EGR(odstranen), vykuchanej vyfuk, Green filter+snorchl,lehce poladeno cerpadlo(skoro nekouri, neni na limitu moznosti, chci jezdit za normalni spotrebu) + tlak cca 1.05bar.


TDí dostalo dost naprdel. testovaci kopec- vodárna Chomutov. 100kmh vs. 85kmh nahore.
Subjektivni dojem ze svezeni s TDí??? Odspoda mrtvy, mala odezva na pedal, jinak rekl bych jede normalne. Mensi pocit z nastupu turba.(esly je v serii tak je to jasny).

Papirove hodnoty holt nejsou vsechno. Nechce se me verit, ze by ze 74KW/220Nm poladenim udelal vic nez 92KW/270Nm.

Dalsi test mozna bude, az zvedneme tlat TDi na 1.0bar. Taky mozna bude repase vstriku. Pry je hodne vybirave na naftu. Naproti tomu ja jezdim snad na vse co tece + 2x davka VIF(pri testu jsem mel naftu).




vik2
Příspěvků: 406



30.05.2013 08:31:25
resim ted s kamosem opacnej problem. Auto nezakouri ale taky vubec nejede. pocitove. Mrtvola.
Ma TDičko s kulatejma svetlama. Euro 3.
Motor kdyz je studenej tak nema hezkej chod. takovej rozhadanej, obcas jakoby vynecha. Jinak se ale projevuje normalne. nechal prekontrolovat vstriky. Ma nove cidlo teploty. Jinak nic.
Bohuzel eletronicky rizene cerpadlo sroubovakem nedonutim aby pustilo vic nafty... Pridanim tlaku turba se nestane nic.



Zvazujeme prekopani na mechaniku.


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme