Celkem:
členů3855
aut728
témat1334
příspěvků19484

Nejbližší sraz
XXI. Nissan sraz
06.09.2019 - 08.09.2019105 dní
Dolce Trutnovlidí: 18
aut: 9
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

NV200 Evalia
sluník
Příspěvků: 1105



18.07.2012 14:54:41
premyslfilip
Příspěvků: 3



24.01.2013 03:16:21
Je to podstatně zlepšená Serena, bohužel s poněkud méně povedeným vzhledem. Podstatně se zvýšil výkon obou motorů, klesla spotřeba, snížila se hlučnost, přibyla klimatizace - dokonce i dvouzónová (nadbytečně výkonná), díky motoru vepředu se zvýšil i vnitřní prostor a to vše při zachování stejných vnějších rozměrů. Osobně jsem si pořídil 7 mi sedadlovou verzi a jezdím jen s přední a zadní řadou. Prostřední jsem vyšrouboval. A protože jsou zadní sedačky sklápěcí ke stěnám jak to bývá třeba u terénních aut, tak lze za pár sekund auto přeměnit v dodávku. Na cestě do zahraničí mají tak zadní cestující zcela nevídaný a neobvyklý komfort, když si mohou zcela rovně natáhnout nohy. A přední sedačky lze posunout dozadu jak libo. Posed je vyšší a tak nebolí nohy a je lepší přehled o okolní situaci.
Vzadu jsou sice malá okénka, ale poněvadž jsou v ose očí, tak nebrání výhledu zadních cestujících a není tolik vidět co převážíte v autě.
Kola to má sice malá 14" jak Fabia, ale ono to má snad více výhod než obávaná představa zapadání do děr ve vozovce. Jsou lehčí a je to znát na spotřebě, zejména ve městě kdy se nejen auto zrychluje a zpomaluje ale i kola často roztáčí a brzdí. Nedávno jsem jel ve snehové břečce a bylo znát, že auto lépe sedí a může jet rychleji než majitelé širokých kol Audi a BMW. Na úzkých okreskách pak jste v koloně aut s užším autem s bezpečnějším pocitem, když proti vám jedou nákladní auta a tlačí se na střed aby nezklouzli do příkopky a vy máte více místa a lepší přehled o pozici na cestě než nějaké široké SUV.
A k té pro mnohé obávané šířce auta mohu říci, že s ní počítám a nemám tak problémy. Ono je nepopsatelně větší riziko, že v provozu na okresce vás smete protijedoucí vozidlo, než že se převrátíte. A ta menší šířka má výhodu i ve spotřebě, parkování, ale zejména v té vyšší jistotě na úzkých cestách. Auto je odpružením poměrně tuhé proti náklonu. Ona ta užší kola totiž mají středy pneumatik dál od sebe (blíže k vnějšímu okraji karoserie) než kdyby byla kola široká, takže tím zvětšují rozvor kol.
To vše píši k faktu, že auto svojí výškou a vzhledem dosti lidí odrazuje. Ale je to pouze otázka náhledu, nebýt odlišný od průměru a raději se vozit v širokém Audi které mi tolik prostorových možností (dokonce i na přespání) nedává ani náhodou.
Když pojedu do bývalého CCCP, tak tam se každý snaží být co nejvíce Hogo Fogo. A pojedu li do ještě chudší Albánie, tak tam potkám nejvíce vozidel Mercedes a to i za cenu, že si ten znak nalepí na nějakou starou šunku. To v bohatší Itálii, se to menšími auty jen hemží a to i třeba tříkolové Piagio, nebo ve Francii mrňavá vozítka pro mládež s rychlostí do tuším 45 km. Inu netradiční vizáž potřebuje dostatek vlastního sebevědomí na upřednostnění výhod před image.
Situace se asi změní, jen co se Tokio, New York, Londýn a nejnověji i Barcelona naplní taxiky NV200 smajl 11 A poněvadž ve městě tohle auto malého půdorysu a velkého vnitřního prostoru nemá co do obratnosti konkurenci, tak očekávám, že přibudou jako městem určená vozidla taxislužby i jinde.
Tak a konečně je tu první recenze skutečného uživatele!


puczmeloun
Příspěvků: 1810

Toto si vůbec nepamatuju :)

24.01.2013 13:12:18
Krásná recenze! děkujeme smajl 11

my jsme měli možnost ozkoušet NV200 na jarním sraze. Mě se "poštěstilo" ji vidět v práci - dělali jsme na ni polep. Majitel si nechal namontovat LPG do té 1.6. Nevím jestli to je rozumné. S těmi 14" souhlasím i přesto, že nejsou moc pěkné. i v Nissanu řikáli, že to je lepší při zatížení auta. Ale jinak co jsem v tom jezdil jen malé useky, tak výhled dorý, ale sedadla mi přijdou jako dřevěná a lehce nepohodlná. Ale to jsem já, zvykly z GT smajl 11)

Přeji mnoho štastných kilometrů smajl 8


jozef1974
Příspěvků: 1535



24.01.2013 13:42:09
moc hezka recenze ,normalne lituji že sem si misto Juka nepořidil radši 2ks sedmi mistnych NV200 . Tak by mne ješte zajimalo jestli to nedelaj i 4x4 verzi.


thun
Příspěvků: 3

Nissan NV200

03.02.2013 12:17:06
NV200 opravdu měl být původně čtyřkolka. Hlavní designér vozu Martin Uhlárik (spoluautor legendární Škoda Octavia I; NV200 dělal skoro sám) ho navrhnul jako křížence mezi off-roadem a dodávkou pro vědce-oceánografa. Za svůj stylový design sklízel všude uznání, i v Brně: http://www.autoweb.cz/nissan-ukaze-v-brne-dodavku-pro-potapece/
Od sériového vozu se liší hlavně velikostí kol: z cca 21’’ disků jsou 14’’.
NV200 máme od roku 2010 a jsme naprosto spokojení, ještě že jsme se o existenci tohoto exotického vozu náhodou dozvěděli. Důležitý je pro nás ten zdůrazňovaný vnitřní prostor: i na zadní (třetí) řadě sedadel je široký jako Ford Galaxy II. ve střední, třísedadlové řadě. Přitom hmotností je Evalia srovnatelná se Škodou Fabia Combi a podvozek má stejný jak Renault Clio, Nissan Note (+Juke, Micra, Cube), Dacia Lodgy a další... bohužel se to podpisuje na jízdních vlastnostech. Ve 170 km/h (podle GPS) na německých dálnicích má sice motor síly dost, ale výška vozu a podvozek už jsou znát. Měli jsme potíže s isofixovými úchyty sedaček, hledal jsem tenkrát i na fórum nissan-clubu, tak jsem rád, že už se dostává nv200/Evalia i na diskuzní fóra v češtině. Hodně informací o řešení problémů jsem získal zde: http://www.hochdachkombi.de/viewforum.php?f=50&sid=648d0f9acf7e0820282ef0f7583f78aa
ale s mojí němčinou jsem akorát zjistil, že nejsem sám, isofixy jsou v NV200 prostě nedomyšlené. Nepoužívám je a plánuji si udělat vlastní úchyty.



LukasKL
Příspěvků: 293

pit stop jak na dakaru :)

09.09.2013 13:44:46
Jak je na tom ten diesel 1,5? Co jsem viděl v bazarech (moc jich ještě není), tak to je vše právě diesel. Nevím, jestli to není tím, že se benzín neprodává. Mě tohle auto výhledově celkem zajímá. smajl 26


puczmeloun
Příspěvků: 1810

Toto si vůbec nepamatuju :)

10.09.2013 09:57:39
Mám v HK Jednoho člověka, kterej NV200 jezdí. má v ní plyn a je s ní spokojenej. jen teď nevím co v tom má za obsah. zítra až přijede tak se ho zeptám. Jinak si mylsím, že by neměl být problém Ti domluvit "předváděčku" Má to jak jako firemní vozidlo tak i soukromé.


LukasKL
Příspěvků: 293

pit stop jak na dakaru :)

10.09.2013 20:32:16
Viděl jsem prodávat jen 2 motorizace a to 1,5 diesel a 1,6 benzin. Rad bych ho vyzkousel.


puczmeloun
Příspěvků: 1810

Toto si vůbec nepamatuju :)

10.09.2013 21:07:53
Oki tak ja s nim zitra hodim rec a dam Ti echo. Na sraz ho bohužel nedostanu


premyslfilip
Příspěvků: 3



15.12.2013 01:59:00
Tak jen doplním. Také jsem to s motorem 1,6 benzín zkoušel na německé dálnici v rovinách u Hamburku a k té 170 km/h jsem se dostal ve 4 lidech a menším nákladu jen s pedálem až na podlaze. Jelo to sice klidně a stabilně, ale spotřebu to ukazovalo hodně vysokou. Jinak 160 tedy o pouhých 10 km pomaleji už šlo jet s mnohem rozumnější spotřebou a musím říci, že nás cestou předjelo jen nějaké BMW, ona se tam ta rychlost kolem 160 taky moc nenosí. Na němcích je znát, že jsou bohatí, ale jsou bohatí protože šetří. Ono stačí porovnat nový Berlín bohatého německa s novými částmi Paříže chudší Francie a je jasné kdo je šetrný. Úsporná rychlost u NV200 je stejně jako u podobných dodávek do 130 km/h.
A nepříjemným překvapením bylo zjištění, že na NV 200 stojí sklo do toho menšího křídla dvoudílných zadních dveří kosmických 8500 Kč a čekací lhůta prý tak na měsíc. Za jedno z nejmenších skel tolik peněz, že bych za to mohl mít 3 velká zadní skla na VW Transporter.
Ale drahá skla na japonská auta prý jsou pravidlem a nejlevnější bývá mnohdy to největší čelní, neb ta čelní snad lze získávat z druhovýroby. Tak nevím jestli soudruzi z japonska neudělali v tomto detailu někde chybu, když stejná skla se montují v Evropě v Barceloně a není to tedy důvodem dopravy ze zámoří.
Až udělám kempovou úpravu, tak dorazím na sraz (asi 2014)



martan158
Příspěvků: 3



03.01.2014 00:10:44
Přidám trochu víc názoru:
Mám 1,5 dci 66kw, 7 míst., teď 60 tkm..
co se týče náklonů, nebál bych se toho, je to až divné, ale todle auto snese do zatáček dost (i nenaložené)
další jízdní vlastnosti:
- nezatížené je neskutečně tvrdé, na krátkých nerovnostech až na vymlácení duše zejména pasažérů na zadní sedačce. Mohou za to listovky, které se mohou vyplatit svou nezničitelností, to však jen v případě jestli je ale přežije i zbytek auta. Motor to jistě nebudesmajl 11
- stabilita při (velkém) větru je katastrofální a hluk brutální. Vše při větších rychlostech. Míněno nad 100..
- Brzdy ok, nečekaně,- v zadu jsou bubny, řízení ok, možná příliš rychlé, ale mně vyhovuje, jen ten plastový volant je zničující, fyzicky, bolí z něj ruky..
- kola 14 v zimě a v břečce: totální disastro!! Nikam nedojedou. Prokouše se to 5 čísel pod úroveň a už to odtud nikdo nedostane, 1 x NV zůstal i na břiše:AU!!!
-Spotřeba dieselu je při rychlejším průměru (na můj vkus) dost zlá. Trávím dost času na dálnici a pod 7 to moc nejde. Můj průměr je zima: 7,8, léto 6,9. Obě čísla, když se snažím. Pravda je ta, že nad 8,3 to taky moc nejde. Na okrskách to žere 6, město lehce víc,- to je ok, ale kolem 120 to vždy atakuje 7ku a víc. Nakonec to nejsou tak zlá čísla, ale výrobce udává kole 4,5 průměr!!! a to je těžký unreal. I prodejce sliboval 5 a pak říkal, že no jo na dálnici to žeresmajl 11. Takže, jestli vás baví udávaná spotřeba, zapomeňte na ni.
-Interiér, mno za ty prachy...
poměrně nekvalitní hadrové koberečkové pokrytí kufru, ve verzi kombi všude plech, prosezená sedačka řidiče po 60tkm, zbytek tvrdý plast, který však nejeví ale FAKT žádné známky opotřebení... Užitnost a cena, žádné (ŽÁDNÉ) emoce. Jo a ten palubní počítač mě na chvíli vrátil do dob commodore 64, ten je fakt vtipný (oranžová věc vpravo na palubovce), to je fakt design, na nějakém fóru jsem čet, že za to ten designér půjde do automobilového pekla, a to asi faktsmajl 11
- Poruchovost? po 60tkm těžko říct..
V podstatě 3 závady,
-1, nenamontovaná lišta (od výroby někde u 5 tých dveří, vůz kolem 90kmh začal nesnesitelně hvízdat, 2. vůz rozsvítil všechny možné kontrolky a volal jsem asistenci, dostal jsem na týden passata a závada byla na kontaktu plynového pedálu (????), 3 vypadává mi ze stropu osvětlení kabiny. Vždycky se leknu.
Začíná se zdát, že s lakem to nebude moc valné, začíná mizet kolem dveří, a to je po 2 letech divné...

- další postřehy: zvuk motoru v zimě těsně po nastartování nepřipomíná auto, ale 100 letou sekačku na trávu (fakt). největší průser 14 kol je podle mě jejich cena, musí to být Céčka, tudíž je to v této velikosti atyp. Cena gumy atakující 5tisíc je nehoráznost a dokážu si představit, že ji dávám na auto za 1,5 mega a ne na nvéčko.
Vyšrouboval jsem zadní dvě sklopné sedačky a vyrobil rozložitelnou postel z překližky,- to je supr. Spaní s délkou přes 190 čísel je moc fajnsmajl 11 Jestli to ale kompenzuje všechny zvláštní vlastnosti tohodle stroje, to nevím.
Celkový dojem z auta je určitě vylepšen prostorem,- na tak malou věc neskutečně velkým. A cenou.. Kdyby stál Multivan 4 kila, určitě bych NV neměl..

Tož tak o NV..
Kdyby někdo nějakou kempařskou inspiraci, kluci v Japonsku to myslí dost vážně:

http://cc-hiro.co.jp/original07/index.html
http://www.marina-rv.co.jp/half/halfnv200/halfnv200top.html
a todle Suzu je fakt cool:
http://cc-hiro.co.jp/original05/index.html




tom
Příspěvků: 2523



03.01.2014 17:53:53
Chtěl bych poděkovat za tuto recenzi.... Jen víc takových.... smajl 44


puczmeloun
Příspěvků: 1810

Toto si vůbec nepamatuju :)

03.01.2014 19:51:24
Přesně Tome. Tohle je super recenze.

Díky Martan158


jozef1974
Příspěvků: 1535



03.01.2014 19:58:51
hezka recenze.
mam dotaz ty 14 palcovy kola je jedinej rormer co je schvalenej ? ,ja to mu davam že když by se to obulo na 15 nebo 16 tak by šel komfort jizdy nahoru.
co se tyče spotreby tak myslim že je supr, multivan pri jizde nad 130 nežere miň smajl 1 ale o hodne vic.


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme