Celkem:
členů4407
aut787
témat1373
příspěvků19566

Nejbližší sraz
Členové on-line (0)
Chat OnLine: 0 členů
nissan-club.cz / Diskuze / Pokec adminu / Sraz XIII na podzim

 

Nejste přihlášen. Přihlašte se prosím vpravo nahoře, nebo se zaregistrujte.

Zpět

Sraz XIII na podzim
Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

05.09.2012 07:26:45
Beučo, ja teda vždycky holkám na všechno skočil, ale doba kdy mi bylo patnáct je taky nenávratně pryč.

1) Rady města nemění rozhodnutí jen tak. Možná dobrovolně, ale až když jim někdo stojí za zadelí a votravuje. A pokud to s nima někdo řeší chvíli před, tak vůbec. Poměrně často řeším něco tady s radou města nebo na zastupitelstvu a je to prostě tak. Z toho vyplývá, že jim za tou zadelí nejspíš někdo začal stát až teď.

2) Nejde jenom o Telč, ale o aktivitu. Místo původní reakce: "No tak to zrušíme, protože jsem se tam nedostala a něco vymyslíme. No a co?", je tu jasná reakce a bude to tak a tak. A tímto způsobem to nikdo neřešil předtím. Kdyby to tak předtím někdo řešil, tak jste o těch trzích věděly dávno předem a už se tu dávno řešila alternativa.

Víš, nevím kvůli komu nebo proč si tu hraješ na schovku a je mi to fuk, ale i slepej vidí, jak se ten přístup změnil, Beučo. Nic ve zlym, ale je to tak. Ale finiš slušnej, jak už jsem řekl. A doufám, že si to ještě proberem.

Jinak pokud na poslední chvíli budete potřebovat provést nějaké edity na u akce na starém klubu, tak na požádání sdělím přístup. Dával jsem tak svůj účet tam k dispozici už dřív, v době Inrajovy bouře BANů........ Tel máte.


sluník
Příspěvků: 1105



05.09.2012 09:44:11
Já tak nějak nechápu, proč má někdo pocit, že až po jeho zásahu šlo se srazem něco udělat. Pokud se nepletu, tak už tu byly případy, kdy se musel program na poslední chvíli měnit a je jedno z jakého důvodu. Nestalo se to poprvé. Toníčku, píšeš, že kdyby jsme stály městu za zadkem a prudily, tak by to dopadlo jinak, ale to si nemyslím, nedokážu si dost dobře představit jak by jsme se na náměstí motali mezi stánkama na farmářském trhu. Nakonec si myslím, že jsme si s tím s Beučou pokaždé poradily a se ctí vypořádaly, takže jsem stále nepochopila o co vám šlo.No nic, nebudu to už řešit a nechám to těm co se toho ujmou napříště.


tom
Příspěvků: 2523



05.09.2012 10:51:35
Tak koukám,že zde je zase kdyby,co kdyby....
Takže:1) Zasedání rady je cca jednou za měsíc.(Možno jim mrknout na zápisy jednání)
2) Body pro zasedání se připravují ale dopředu a jsou zařazovány dle důležitosti.
3) Pokud se neprojednávají kulturní akce,bod nějakého přiblblého srazu není ani zařazen na jednání.
4) Pokud se už kultura projednává,neznamená to,že se hned všichni vrhnou po pár Nissaňákách.
5) Vzhledem ke složení rady (ruzné politické subjekty) si nikdo z úředníků nedovolí rozhodnout sám.
6) Nevím jak v Teplicích,ale v Pardubicích se o takovéto akce žádá rok dopředu. (Vlastní zkušenost,i návštěvy veřejných zasedání.) Nicméně u nás by se s námi ani nebavili.

Takže nevím,proč se tu furt řeší nějaký tlak na radnici.

Při prvním srazu v Řásné jsme osobně na radnici jednali (Slunik potvrdí) a na rozhodnutí kulturní sekce rady se čekalo tři měsíce.
Povolení přišlo cca.10 dní před srazem a v zápisu jednání to ani nebylo.

Snad jsem to tímto vysvětlil dostatečně. Když jsem pracoval v představenstvu SBD. Na rady města jsem musel chodit a tak alespoň pro mne je to zcela normální úkaz. Že se jedná jen o tom,co přinese prachy do městské kasy.

Jinak přípravy srazu běžely normálně celou dobu. Jen se sem prostě nepsal každý telefonát tam,nebo onam.
Pokud má někdo pocit,že se to teprve po hádání začlo hýbat,mohu ubezpečit,že přípravy probíhali úplně stejně jako předešlé srazy.

Podzimní srazy byly vždy spíše setkáním lidí před zimou. A tak byly volnější než jarní. Alespoň já jsem to tak vždy chápal.

Byl jsem teď na mezinárodním setkání radioamatérů v Holicích. Cca. 7tis lidí,Kompletní prostory centra města,čtyři dny trhy a vystavy.
Múj kamarád šéf radioklubu a členka mezinárodní asociace radioamatérů se mnou seděli a po telefonech řešili takové problémy,o kterých se nám ani nezdá. Vše s úsměvem a nadhledem.
Ná můj dotaz,proč blázní až teď jsem vyslechl odpověď,že vše,co se týká města a policie je stejně uplně jinak než se domluvili.
A kupodivu i členové,kteří zajištovali vstupy a další organizační věci byli v úplné pohodě a střídali se tam jen s dotazy,kde mají pomoct a kde je jaký problém.
A hlavně sem tam za celé dopoledne neslyšel,že by někdo udělal něco blbě. Prostě se to nějak vyřešilo. Překvapivě s úsměvem.
Takže pokud má někdo představu,že když nám v květnu slíbí náměstí,že ho v září budeme mít. Tak je trošku z jiného světa.

Omlouvám se,že jsem opět napsal slohovou práci,ale už mi to připadá,jako kdybychom měli vše hlásit na OV KSČ.

Snad vyjde počasí,a všichni dorazí na sraz i ze srazu v pořádku,to je asi jediné,co sem z mého přiblblého příspěvku patří.
POKUD NĚKOHO NEBAVÍ TO ČÍST,TAK SE MU VUBEC NEDIVÍM. MĚ TO TAKÉ NEBAVÍ. smajl 10


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

05.09.2012 11:33:43
Ono to tak Tome vypadalo s těma přípravama. Pokud někomu křivdím, tak se omlouvám.

Dočet jsem to až do konce smajl 7 Jinak bez počasí může člověk dělat co chce, ale když nedá sv. Petr, tak je to v loji.

EDIT: Sluníku, jasně, že se to vždycky nějak...... Vysvětlím na sraze, když pán bůh dá....


sluník
Příspěvků: 1105



05.09.2012 12:19:13
Koukám, že by jsme už pomalu mohli všichni maturovat ze slohového cvičení.
Jinak ještě chci doplnit, že nejen s Beučou, ale i za vydatné pomoci Toma jsme se s těmi srazy vypořádali. Mrzí mě, že jsem ve svém příspěvku Toma nezmínila, páč jeho pomoc byla vždy veliká. smajl 7


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

05.09.2012 12:37:10
Organizační: Na www.nissanclub.cz se přihlásil člen Lang7 +2 na voze QQ2007. Škoda, že vám nepřeposílaj i ty interky, kde tam ty lidi tahám.... smajl 7 Chtěl jsem aby se lognul tady, ale asi trochu váhá, tak ho navnaďte už na vrátnici.

www.nissanclub.cz/sraz/xiii-nissan-sraz-215

EDIT: Myslím, že tyhle slohový cvičení by všechny CERMAT smetl ze stolu.


tom
Příspěvků: 2523



05.09.2012 13:29:08
Toma nezmiňovat. Von už je na to starej. Právě si vrací prdel pod záda a moc mu to nejde. smajl 10)

Tondo,nemusí se bát,všichni byli vždy vítáni. smajl 44 Ale hlavně nějakou objednávku,nebo přijede na sobotu?


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

05.09.2012 13:40:24
Detaily ještě neposlal, ale doufám, že to případně nebude problém. Velkej nával nepřihlášených snad nebude, ale zkusim to z něj ještě vymámit.

EDIT: Tak lang7 se zaregistroval i tady. Stravu neřešit, jedou v bezlepkový dietě a chtějí jednu chatku. Příjezd pátek, odjezd neděle. Prosím potvrzení.


Neaktivní člen




05.09.2012 20:15:38
k viz výše se už více nebudu vyjadřovat. Co se týká ubytování, registrace jsou uzavřené a odeslané. Zavolám tam, ale nic neslibuji, v kempu nebudeme jenom my. Info dodám


Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

06.09.2012 11:30:25
Tomu rozumim. Psal jsem mu, že mu to buď potvrdím na starym klubu, nebo vzhledem k tomu, že je lognutej i tady, mu to můžeš do interky rovnou lupnout.


EDIT: Tak prej ti psal, že to musel odpískat, takže je to putna. Ale registrovanej zůstal.


puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

06.09.2012 22:19:59
Tak jsem urval kus času ...

Chtěl bych jen podotknout, že už nemám vůbec žádný problém s podzimním srazem konaným POD HLAVIČKOU OS. Program je našlápnutý, lidi bohužel nic moc, a hlavně počasí aby vyšlo smajl 11 držím pěsti.

Abych se vyjádřil k tomu co jsem si tu přečetl. Opravdu musím souhlasit s Tondou že to nabralo na obrátkách.

Už jen z toho důvodu, že mi Verča před 14 ti dny (asi den před vypuknutím mého "puče") oznámila, že bude "nějaká soutež" v té době ani neveděla jaká (naznačila jen náznak - inteligenčí) a jenom na půl hodky naměstí a pak frrr domu a děj se vůle bóží. Což byl ten důvod - proč zrušit sraz pod hlavičkou OS a nechat to jenom jako posezení přátel klubu.

Jak Tom napsal: "Podzimní srazy byly vždy spíše setkáním lidí před zimou. A tak byly volnější než jarní. Alespoň já jsem to tak vždy chápal."

To je přesně to co řešíme. Pokud si dobře pamatuji, tak jsme si řekli že na podzim nebudou srazy vůbec pod hlavičkou OS - maximálně setkání pro členy OS spojené se schůzí. Po prvotní euforii z jarního srazu, JukeR akci a Nissan CEE se holky rozhodli pro uspořádání srazu - plnohodnotného, pod hlavičkou OS s "mega propagací" spojenou i s nissanem. a v pulce srpna nebylo defacto nic. to se trosku bije s kvetnovym nazorem na akci. Změnu programu extra neresim. to ze telc padla to chapu. nevim jak by dopadlo jim stat za prdeli. dal jsem si praci a projel jsem si zapis z rad mesta (jak pise tom). 37. zapis z 2.5.2012 schvaluje poradani farmarskych trhu 15.9. tak kde je chyba. To ze jsem nehledali nebo nam na urade napsali ano v pohode a potom 14 dnu pred srazem .. mate smulu. tady nevim kde je pravda a jaka byla komunikace. ale s tim uz nic neudelame.

dále si dovolím nesouhlasit s tomem a jeho "přípravy srazu běžely normálně celou dobu." od konce května do půlky srpna jsem nezaznamel žádnou aktivitu z jakkékoliv strany.

a poslední věc rejpací smajl 11 - co to, že jediné 2 odpůrkyně prohlídky zámku v duchcově (podzimni lonsky sraz) najednou zámek zařadily do programu ? smajl 11 moc dobře si vybavuji vaše slova - Banda vožralejch nissanáku bude delat ostudu ... a uz vidim jak to chcete realizovat.




Big T
Příspěvků: 668

Si zabííííl!

06.09.2012 23:10:03
Trochu jízlivý.... Rejpání vypadá jinak.


jozef1974
Příspěvků: 1536



07.09.2012 07:30:13
ja se na to divam i s pohledu učastnika srazu,protože sem par srazu zažil tak myslim že mužu (učastnim se i offroad srazu).
na sraz jedu potkat nove lidi a hlavne sve pratele ktere už znam, vožeru se v Patek a potom i v Sobotu, je mi jedno jak atraktivni bude program,mne napriklad stači i ta prohlidka zamku vylet nekam po okoli do nejakeho muzea, podivat se na nejake zajimavosti v okoli. sedet celej den u baru a chlastat už nevladzem ,asi starnu, myslim že je duležite vymislet neco pro decka aby se tam citili fajn a rekli rodičum tak prište jedeme znova, my dospeli pokecame o autech neco vychlastame a staci nam mala vtipna zabava pro vožraly. mne se napriklad hodne libilo hledani trpasliku v lese, pro mne to bylo asi to nejlepsi čeho sem se na srazech zučastnil (i když sem puvodne odmital), mala jednoducha zabava, ale hodne dobra, nechci v sobotu jezdit sem tam na letiste nebo do mesta a trast se kdy nas nekdo zastavi a sebere nam papiry, alebo kdy nekdo neco vyvede (nechci nic privolavat,stat se muze cokoli)a bude pruser jak mraky.
Jelikož ja se orginizace učastnim minimalne, nebudu do organizace nekomu kecat, až to chce udelat at to udela podle sviho a v ramci svich možnosti schopnosti a času (protože vim že z organizovani srazu nevyžije).
Za sebe muzu potvrdit že vsechny nissan srazy byli pro mne povedene ,a to skutecne myslim VSECHNY srazy,nikdy sem nerekl ze tenhle byl nejlepsi a tenhle nejhorsi, všude sem neco zažil a nejde o to kde to bylo a co tam bylo , DE O TO S KYM SEM TO ZAZIL.

PS: mam jednu prosbu,decka NEBLBNETE dem se bavit ,proto Vas prosim prijedte vsichni kdo jen trochu muzete, moc se na vas tesim ,na vsechni bez VAS to nema smysl.

tot muje slohova prace o organizaci smajl 1 ,


sluník
Příspěvků: 1105



07.09.2012 10:50:39
Zámek byl zařazen do programu jako atraktivní místo k stání a focení vozidel místo náměstí v Telči. Zajímavé, že jsi se Vojto nepozastavil nad tím, když jsme v Telči byli i s tebou, že tam zjišťujeme možnost návštěvy zámku.Prostě někoho to zajímá někoho ne. Nikoho k tomu nenutíme a věř mi, že ani zájem není nikterak valný, takže nevím o co ti ,,rejpnutím" jde. Prostě mám pocit, že pořád potřebuješ mít navrch a prostě budeš rejpat a budeš. Diskuze se tu uklidnila a ty si ,,urveš trochu času" aby jsi zase přišel a rejpnul si. No comment.


puczmeloun
Příspěvků: 1821

Toto si vůbec nepamatuju :)

07.09.2012 11:25:50
Jožko souhlasim s Tebou, ale jde take o "implemetaci" a neodrazeni novych clenu.

Sluniku tady nejde o to abych měl navrch. pisu jen svuj nazor (bohuzel tady kdyz clovek rekne svuj nazor tak je automaticky odsouzen, bo se nekomu nelibi. Vivat demokracie). ani me neprekvapuje ze se vyjadris jenom k memu rejpnuti se smajlem (jehoz ucelem, kdyz se ptas, nebyla vase devalvace, ale jen vesele podotknuti, ze pred rokem pro vas nepredstavitena, absurdni vec a po roce zmena nazoru, zkusime to smajl 10 ) a ne k ostatnimu. a kdyz jsem byli v telci, tak jsem vam to rikal, take s vtipem smajl 8 a co se tyce ucasti ? u nas slo asi 30 lidi, ale je to jejich smula ze nechteji vyuzit nabidku programu.

ano jinak se diskuze uklidnila, souhlasim. me by zajimal jaky bude vysledek. je to totiz stejne kazdy sraz.


Zpět

-
Sponzoři klubu

Autokšeft Kernite Nissan Color Car Emado školní potřeby Stylemax reklamní agentura eLoading - webové stránky, e-shopy, profesionální e-systémy Motoron - výroba věcí pro auta Řeznictví Praha - Hudera a syn Vitráže - Sklenářství Vlašim Exkluzivní kosmetika

Děkujeme